Lid sinds

12 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijvende Wendy stelt zich voor

Hallo allemaal, Hierbij stel ik mij aan jullie voor! Maar wie is dit 'ik' nu eigenlijk? Na achtentwintig jaar op deze aarde te hebben rondgehuppeld, met hopelijk nog vele jaren in het verschiet, wil ik daar wel enkele voorzichtige uitspraken over doen. In het dagelijks leven heet ik Wendy Schuchmann en ben ik te herkennen aan de afbeelding die ik onder mijn nickname heb geplaatst. Op internet trouwens ook. Sinds ik een potlood vast kan houden en al voordat ik binnen de lijntjes van het schoolschrift bleef, is schrijven de rode draad in mijn leven. Tot voor kort als intensieve hobby met mooie dromen over 'later als ik groot ben', maar nu ik mezelf toch echt 'groot' mag noemen, heb ik besloten er serieus voor te gaan. Helaas leidde dat besluit niet direct tot een lange rij uitgevers voor mijn portiekdeur. Ik heb nog een lange weg te gaan, maar wel een weg waar ik dagelijks van geniet. Zolang dat vervelende perfectionisme mij maar met rust laat.

Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Wendy! Heel veel plezier op SOL. Ik heb hier een hele hoop geleerd. En perfectionisme... ach, wat is een schrijver zonder? :D

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mocht je het w-woord nog niet gelezen hebben hier...: Welkom! En veel succes en plezier en inspiratie en weerwoord op de site gewenst.

Lid sinds

12 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Na ongeveer anderhalf jaar niet te hebben ingelogd :o wil ik graag alsnog deelnemen aan dit forum. In de tussentijd wel hard aan mijn schrijfontwikkeling gewerkt, maar ik merk dat ik toch meer behoefte heb aan uitwisseling dan ik dacht.