Lid sinds

13 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Fae

FÆ has left the (Plus-)building

Lid sinds

12 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat een boeiende voorstelling van jezelf! Een kat met het syndroom van Down... daar kan je volgens mij wel een boek over schrijven.

Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Fae. Een hele interessante voorsteltekst. Ik als pedagoog én kattenmens (ik bezit er zelf ook drie, eerst vier) zou een boek over een kat met Downsyndroom direct kopen. Meteen. Zou ik NU voor naar de boekenwinkel rennen ;-) O, en niet om te muggenziften, maar "Een volwassen kind dat..." lijkt mij correcter. In zo'n tekst als deze vind ik dat ik dat toch wel moet aanhalen. Veel plezier op SOL, ik ben benieuwd naar je schrijfsels!

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Heel interessant! En heerlijk om te lezen dat er meer mensen hun mobieltje moeten afstoffen en het missen om een handgeschreven kaartje te krijgen. Dat brengt me op een idee.... "Where you invest your love, you invest your life.." ~mumfort and sons - awake my soul. Als er iemand een kaartje wil, dan hoor ik het wel. Enniewees, een kat met trisomie 21. Ik heb ooit een spreekbeurt gehouden over het down syndroom. Ik denk alleen niet dat het dan ook trisomie 21 heet, tenzij het bij een kat ook mis gaat in het 21ste paar chromosomen. Wij dachten vroeger dat we een homofiele hond hadden. Ja, het is een totaal andere vergelijking en nee, homofilie is geen aandoening, maar het kan leuke boeken opbrengen inderdaad. Welkom

Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Geschreven kaartjes willen ontvangen? Kan via Postcrossing.com van over heel de wereld. Ik heb nog nooit zoveel post ontvangen en ik heb nooit geweten hoeveel je kwijt kan op één kaartje. Of je probeert een echt penvriend/vriendin van vlees en bloed te vinden. Ik heb er zo één, die ik inmiddels al tien jaar ook in levende lijve zie. Bij schrijven alleen blijft het als het goed gaat nooit... Welkom!

Lid sinds

13 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Fae. Intrigerende introductie. Heel mooi geschreven! Op de één of andere manier krijg ik het gevoel, dat er veel kattenliefhebbers op dit forum ronddolen. Ik ben er overigens zelf ook een :unibrow: Veel inspiratie toegewenst.

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Geschreven kaartjes willen ontvangen? Kan via Postcrossing.com van over heel de wereld. Ik heb nog nooit zoveel post ontvangen en ik heb nooit geweten hoeveel je kwijt kan op één kaartje. Of je probeert een echt penvriend/vriendin van vlees en bloed te vinden. Ik heb er zo één, die ik inmiddels al tien jaar ook in levende lijve zie. Bij schrijven alleen blijft het als het goed gaat nooit... Welkom!
Te gek!! Bedankt! Ik heb op de stapel gelijk een kaart naar Duitsland en USA liggen... :-)

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De enige charme van schrijven achter de computer is als de kat over het toetsenbord komt wandelen.

Lid sinds

13 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
O, en niet om te muggenziften, maar "Een volwassen kind dat..." lijkt mij correcter. In zo'n tekst als deze vind ik dat ik dat toch wel moet aanhalen.
Op mijn knetterende vloek volgt een langgerekt Oooohmmmm. De –isten 7 en 8 zorgen dagelijks voor de nodige dualiteit en dus frustratie. Muggenziften houdt me scherp. Blijf het doen. Een kat met het syndroom van Down werkt inderdaad inspirerend. Iedere ochtend kijkt ze me met verraste ogen aan, alsof ze zegt: 'Hé, een nieuw gezicht. Je lijkt me lief. Zullen we samen iets leuks gaan doen?' Iedere dag opnieuw. Stel je eens voor dat die kat een mens was, borrelt mijn inspiratie, en iedere dag opnieuw verliefd worden op de partner waar hij of zij al jaren mee samenwoont… In een kat met het syndroom van Down schuilt een column; in het mens een verhaal, misschien een heel boek. Bedankt voor jullie welkom. Ik hoop evenveel bij te dragen als te leren. Mijn grootste uitdaging is niet het schrijven van een dik boek, maar om datzelfde verhaal in een dun boek te persen. De lap tekst hierboven zegt voldoende.

Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Geschreven kaartjes willen ontvangen? Kan via Postcrossing.com van over heel de wereld. Ik heb nog nooit zoveel post ontvangen en ik heb nooit geweten hoeveel je kwijt kan op één kaartje. Of je probeert een echt penvriend/vriendin van vlees en bloed te vinden. Ik heb er zo één, die ik inmiddels al tien jaar ook in levende lijve zie. Bij schrijven alleen blijft het als het goed gaat nooit... Welkom!
Te gek!! Bedankt! Ik heb op de stapel gelijk een kaart naar Duitsland en USA liggen... :-)
Graag gedaan :)

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mamma mia voor haar geen pizza gestoven op een smeulend vuur maar een smorend manuscript dat ze driftig opwipt verschillende malen per uur met haar hand boven de hete pit deze dame is danig verhit Welkom!

Lid sinds

13 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
:D Touché! Zoals jij iedere nieuw aangeschoven gast met een gedicht verrast. Dank daarvoor! Ik bewonder je creativiteit en doorzettingsvermogen!

Lid sinds

13 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wauw, zelden zo'n complete introductie gezien. Welkom Fae.
Ik ben een open boek. En échte literatuur - zware kost met vele lagen :D