Lid sinds

17 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Sabine stelt zich voor

Hoi allemaal, Ik heb mij hier ooit aangemeld en een paar berichten geplaatst maar dat is nu al zo'n vier jaar geleden. Ik wist mijn wachtwoord gelukkig nog en ik wil nu weer graag terugkomen. Ik ben 19 jaar oud en ik studeer filosofie aan een universiteit. Lezen en schrijven heeft mij altijd al geboeid. Rond een leeftijd van 14 / 15 jaar schreef ik fanfiction (rondom Harry Potter). Die verhalen postte ik toen ook op een forum en heb er redelijk wat positieve feedback opgekregen. Later probeerde ik geheel eigen verhalen te schrijven, maar ik dacht steeds heel groots (direct in boeken en/of series) en ik liep erin vast. Of ik liep vast met het plot, omdat het zo ingewikkeld werd dat ik het zelf niet meer begreep. Of ik bleef haken op de proloog, omdat ik het niet goed genoeg vond. Twee jaar geleden was ik begonnen aan een boek, maar niet verder gekomen dan de proloog. De verhaallijn vind ik echter nog wel leuk en ik heb het laatst weer opgepakt. Hopelijk kom ik nu verder dan de vorige keer. Ik weet niet goed in welk genre het valt.. misschien fantasy. Het speelt zich in ieder geval in een andere wereld. Er komt niet echt veel magie in voor, maar het benadrukt de kracht van het onbewuste, dromen en fantasie. Op dit forum hoop ik tips tegen te komen en te lezen over andermans schrijfproces. Groetjes, Sabine

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hopelijk kom ik nu verder dan de vorige keer. Ik weet niet goed in welk genre het valt.. misschien fantasy. Het speelt zich in ieder geval in een andere wereld. Er komt niet echt veel magie in voor, maar het benadrukt de kracht van het onbewuste, dromen en fantasie.
Woow, helemaal mijn genre! Ik schrijf ook over zoiets, ik noem het zelf maar filosofie/ fantasy. Ik ben erg benieuwd! Welkom! Gr Irene

Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker