Lid sinds

17 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Sabine stelt zich voor

Hoi allemaal, Ik heb mij hier ooit aangemeld en een paar berichten geplaatst maar dat is nu al zo'n vier jaar geleden. Ik wist mijn wachtwoord gelukkig nog en ik wil nu weer graag terugkomen. Ik ben 19 jaar oud en ik studeer filosofie aan een universiteit. Lezen en schrijven heeft mij altijd al geboeid. Rond een leeftijd van 14 / 15 jaar schreef ik fanfiction (rondom Harry Potter). Die verhalen postte ik toen ook op een forum en heb er redelijk wat positieve feedback opgekregen. Later probeerde ik geheel eigen verhalen te schrijven, maar ik dacht steeds heel groots (direct in boeken en/of series) en ik liep erin vast. Of ik liep vast met het plot, omdat het zo ingewikkeld werd dat ik het zelf niet meer begreep. Of ik bleef haken op de proloog, omdat ik het niet goed genoeg vond. Twee jaar geleden was ik begonnen aan een boek, maar niet verder gekomen dan de proloog. De verhaallijn vind ik echter nog wel leuk en ik heb het laatst weer opgepakt. Hopelijk kom ik nu verder dan de vorige keer. Ik weet niet goed in welk genre het valt.. misschien fantasy. Het speelt zich in ieder geval in een andere wereld. Er komt niet echt veel magie in voor, maar het benadrukt de kracht van het onbewuste, dromen en fantasie. Op dit forum hoop ik tips tegen te komen en te lezen over andermans schrijfproces. Groetjes, Sabine

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hopelijk kom ik nu verder dan de vorige keer. Ik weet niet goed in welk genre het valt.. misschien fantasy. Het speelt zich in ieder geval in een andere wereld. Er komt niet echt veel magie in voor, maar het benadrukt de kracht van het onbewuste, dromen en fantasie.
Woow, helemaal mijn genre! Ik schrijf ook over zoiets, ik noem het zelf maar filosofie/ fantasy. Ik ben erg benieuwd! Welkom! Gr Irene

Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Op dit forum hoop ik tips tegen te komen en te lezen over andermans schrijfproces. Groetjes, Sabine[/quote] Hoi Sabine, welkom en misschien zelf ook een keertje een verhaal of deel ervan plaatsen, leer je niet alleen over andermans schrijfproces?

Lid sinds

17 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hihi, Maria la montagne, scherp opgemerkt! Dat wil ik ook uiteindelijk gaan doen, maar ik kijk eerst liever even de kat uit de boom. Leuk, Irene, dat je je ook aangetrokken voelt tot zo'n soort genre. Ik ben benieuwd waar je verhaal over gaat. Misschien kom ik dat nog wel elders op het forum tegen.

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
en ik studeer filosofie aan een universiteit.
En dan natuurlijk de onvermijdelijke vraag; Welke?

Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Sabine! Ik ben ook begonnen met schrijven toen ik een jaar of veertien was en nu (inmiddels meer dan twee keer dat getal) nog steeds schrijvende en inmiddels niet meer van alleen onaffe projecten :D Lekker doorschrijven is het devies!

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Had ze maar een toverstaf dan kwamen haar verhalen af nu blijft ze steken bij het begin schrijft de ene na de andere onbegrijpelijke zin en kan ze enkel dromen van verhalen die naar haar toekomen Welkom!