Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

luna stelt zich voor (en heeft geen idee voor een orginele "onderwerp titel"}

Hoi Mijn naam is Luna en ik ben (maar} 14 jaar oud. Ik hou van lezen, schrijven en ben, hoewel je het niet aan mijn spelling kan zien, gefascineerd door alles wat met taal te maken heeft. Ik denk niet echt dat ik in een vast gerne heb, ik heb al liefdesverhalen geschreven, autobiografische dingen en 2 jaar geleden was ik aan een fantasy- verhaal begonnen. Dat brengt ons bij het volgende: ik ben vreselijk in dingen afmaken. Neem nu dat fantasyverhaal, 70 pagina's had ik al geschreven, maar toen ben ik gestopt omdat ik het vreselijk slecht vond. Dat is meestal de reden waarom ik stop met iets. Ik heb ook pogingen tot dichten gedaan, maar helaas ben ik daar nog slechter in dan in schrijven. Gelukkig dat ik mijn gedichten nooit aan iemand heb laten lezen... Buiten schrijven hou ik ook van koffie drinken en naar muziek luisteren, veel muziek...

Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom op het forum. Die titel is origineel genoeg :D. Spelling niet je ding, join the club. Naar wat voor muziek luister je dan zoveel? Veel lees en schrijfplezier hier.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom!
Neem nu dat fantasyverhaal, 70 pagina's had ik al geschreven, maar toen ben ik gestopt omdat ik het vreselijk slecht vond.
Dat zijn twee ervaringen die je rijker bent: - het inzicht dat je iets dat je zelf schreef slecht vindt - een stuk van 70 pagina's schrijven (er zijn er zat die dat nooit halen) ... daar kun je dus verder mee komen.

Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Luna! Niet zo onzeker zijn over jezelf hoor. ;) Hartstikke leuk dat je zo gefascineerd bent door taal! Ik ook. :) En lekker veelzijdig in je schrijven. Ik vond mijn verhalen vaak, na een poos ermee geworsteld te hebben, ook niet meer zo geweldig. Maar nu blijken uitgevers en recensenten er heel anders over te denken. Soms zit je er gewoon teveel bovenop en het helpt dan weleens om het even los te laten. Misschien wil iemand anders er ook eens naar kijken (proeflezen?) Veel plezier op het forum, het is erg leerzaam!

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Luna! Zeventig pagina's, dat is niet niks. En bovendien: een eerste versie van een goed boek kan ook heel slecht zijn. Herschrijven (liefst zes keer) doet wonderen :D

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Luna. Stukken afmaken was ook iets dat ik moest leren. Op een dag vind je de methode die voor jou goed werkt, en dan vallen de stukken op hun plaats. En zoals gezegd, 70p. is al een heel eind.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Koffie binnen handbereik dronk het kopje pas leeg wanneer ze het verhaal afkreeg dat zette geen zoden aan de dijk het bleef maar halfvol de caffeïne onderin ze draaide helemaal dol schreef dus maar de slotzin Welkom!

Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Luna! Mijn eerste verhaal was een country & western iets (vraag me nu niet meer waarom) & als ik het nu teruglees... Schrijven is leren en nog eens leren, maar oh zo leuk! Welkom!