Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Voorstellen autipower.

Goedemiddag, Wat een goeie site is dit zeg. Heb er echt veel aan! Ik ben Sharon Evita (voornaam) en ik ben 22 jaar. Ik woon als sinds jaar en dag in Workum (friesland) Ik heb een autisme spectrum stoornis met een normale intelligentie en schizofrene trekken. Ik werk op een zorg/leerbedrijf en ben daar secretaresse. Al sinds m'n 12 schrijf ik poezie, proza enz, alhoewel het toen nog een grote ramp was en ik nog niet goed wist hoe het moest. Sinds een half jaartje ofzo schrijf ik bijna elke dag en ben ik steeds meer gegroeid en hoop ik nog meer te groeien met schrijven. Ik heb al heel wat meegemaakt in mijn leven en dichten geeft mij nieuwe moed en kracht om door te gaan met leven. Maar schrijf ook wel over andere dingen die niet over mezelf gaan. Mijn grootste droom is om een gedichtenbundeltje uit te brengen (het liefst via een goeie uitgever, geen pod) Maar mocht dat echt niet lukken dan ga ik, hoe moeilijk dat ook is in deze tijd, opzoek naar sponsors en het in eigen beheer uitgeven. Mochten jullie meer willen weten stel je vragen dan gerust. Ik bijt niet (:

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Autipower! Wat een mooie nickname. Ben zelf moeder van twee auti jongens met een normale intelligentie, die vinden dat vast ook een mooi woord. En ik speelde vroeger vaak in Workum ... rondjes rennen door het oude dorp met de hond van mijn tante. Maar dat is al bijna dertig jaar geleden, dus er zal wel veel veranderd zijn! Wat wil je nog leren over poezie schrijven?

Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Autipower! Wat een mooie nickname. Ben zelf moeder van twee auti jongens met een normale intelligentie, die vinden dat vast ook een mooi woord. En ik speelde vroeger vaak in Workum ... rondjes rennen door het oude dorp met de hond van mijn tante. Maar dat is al bijna dertig jaar geleden, dus er zal wel veel veranderd zijn! Wat wil je nog leren over poezie schrijven?
Wat een leuke reactie zeg:D Ik wil graag de fijne kneepjes van het vak leren. Waar speelde je precies in Workum? Misschien bestaat het nog? Ken je de femilie Mulder? Mijn moeder is een echte mulder (ik een Bakker) Mijn beppe heette Bonnie Mulder. Wat schrijf jij? Ook poezie?

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het zal toch niet zo zijn dat je via SOL iemand ontmoet wiens ouders je jaaaaren geleden hebt gezien :D Welkom Autipower :)

Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het zal toch niet zo zijn dat je via SOL iemand ontmoet wiens ouders je jaaaaren geleden hebt gezien :D Welkom Autipower :)
Ja ach, de wereld is klein hé;) Thanks!

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik speelde met de hond van mijn tante op de markt en in de straatjes en steegjes daarom heen. Als je langs de oude pottenbakker liep, kwam je bij de vaart. Daar was een brug en een grasveldje van het groenste groen. Zo mooi, met dat wit van de brug en het zwart wit van de hond. Ik ben er later nog wel eens geweest en toen viel me vooral op hoeveel nieuwbouw er is gekomen, en de vakantiehuisjes natuurlijk. Soms poezie voor mij, meeestal kinderboeken :). En ik stuur je even een prive bericht met de achternamen van mijn ouders, misschien kennen jouw ouders hen nog. Al zijn ze echt al jaren weg daar ...

Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha Rijmelarijntje (zo ken ik je van Hyves) / Autipower, Welkom hier op SOL!
Hey wat leuk! Dat was mij oom, Sierk Mulder. Hij was pottebakker en overleden aan MS. Ja, zie het! Leuk Cindy Seinen (:

Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom op dit forum. Succes met je bundel, zelf probeer ik dat ook. Maar het valt niet mee iets uit te geven.
Bedankt (: Ja het schijnt idd heel moeilijk te zijn. Jij ook heel veel succes gewenst (:

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom!
Ik heb een autisme spectrum stoornis met een normale intelligentie en schizofrene trekken.
Waarom noem je dat hier? Waarom zouden wij dat willen weten?

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom!
Ik heb een autisme spectrum stoornis met een normale intelligentie en schizofrene trekken. (:
Wat goed om te weten! Ik heb ook zoiets.

Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom!
Ik heb een autisme spectrum stoornis met een normale intelligentie en schizofrene trekken. (:
Wat goed om te weten! Ik heb ook zoiets.
Thanks allemaal. Ik mag toch zelf weten of ik dat hier noem of niet? Tis mijn vorstelbericht!

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom!
Ik heb een autisme spectrum stoornis met een normale intelligentie en schizofrene trekken. (:
Wat goed om te weten! Ik heb ook zoiets.
Thanks allemaal. Ik mag toch zelf weten of ik dat hier noem of niet? Tis mijn vorstelbericht!
Ik loop maar wat te dollen, autipower. :D

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik mag toch zelf weten of ik dat hier noem of niet? Tis mijn vorstelbericht!
Ik vraag me af waarom je dat zo belangrijk vindt. De meeste mensen willen liever niet in een hokje gestopt worden, maar dat is het eerste wat je hier zelf doet. Blijkbaar wil je er iets mee zeggen. Bijvoorbeeld dat je asociaal bent, maar dat wij dat maar moeten slikken omdat je autist bent. Of dat je helemaal niks kan en dat autisme het enige is dat je bijzonder maakt. Het enige wat ik denk is "Weer zo'n autist. Ze komen hier in bosjes binnen. Blijkbaar is het hip om autist te zijn. Misschien moet ik ook een officiële diagnose aanvragen om gezellig mee te doen."

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Schli, kan het wat rustiger? Autipower heeft gelijk, het is haar draadje. Als je je aan het 'hokje' ergert, dan kijk je niet meer in dit draadje. Daarnaast had je de opmerking van autisme al kunnen verwachten, gezien de nickname. Welkom, Sharon.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Autist and proud of it zij is helemaal de shit put kracht uit het gedicht geeft haar het nodige inzicht bij worstelingen in het leven zit nu niet in angst en beven bijten doet ze niet ze is geen expert op dat gebied ;-) Welkom!