Lid sinds

12 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Lumina sluipt over forum

17 juli 2011 - 17:21
nou uhmm,, hallo! Ik heb me net toch maar eens geregistreerd om eindelijk maar over te gaan tot posten. Na wat voorzichtige ''klikjes'' en het nalopen van de forum regels voelde ik dat ik mijn eerste topic aan moest maken :P Een betere plek dan ''voorstellen'' is er dan niet toch? Ik ben dus Lumina (voor het gemak). Ik ben 21 jaar oud en schrijf al enkele jaren op een aantal fora. Ik heb vooral verhalen in rpg's, fanfiction's en fantasy verhalen online staan. De meeste fora waarop ik in geschreven sta zijn niet echt ''serieus'' en dragen soms niet echt bij. Ik ben pasgeleden verhuist en heb het heel druk gehad met mijn baan, waardoor ik al een paar maanden niet echt meer geschreven heb. Ik ben nu lekker het forum aan het afstruinen voor schrijftips enzovoorts en ik ga denk ik binnenkort ook wat eigen stukjes op het proeflezen stukje ga zetten (maar daar moet ik nog even goed over nadenken :D) Ik zag ook een taal/spelling onderdeel wat ik zeker grondig moet gaan nalezen (whoeps). Dat was het denk ik wel? Ik lees jullie op de rest van het forum! GR Lum

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
21 juli 2011 - 13:14
Daar, op kousenvoeten een zaklamp in de hand komt Lumina ons begroeten in dit schrijversland even was ze de weg kwijt had voor schrijven geen tijd is op dit forum gestuit en knipte snel haar lichtje uit Welkom!