Lid sinds

15 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Stefan

Dan ook mijn berichtje maar even... Ik ben Stefan, een 21 jarige student die zo nu en dan ook eens wat schrijft. Op het moment heb ik nog een 16 pagina tellend verhaal liggen dat ooit gelezen en herzien zou worden door een goede vriend van mij maar daar is helaas niets van gekomen. De vriendschap ligt op de plank, net als het verhaal. Daarnaast schrijf ik veel, heel veel. Ik begin vaak en schrijf tot ik mijn ogen niet meer open kan houden waarna ik vervolgens ongeveer 5 pagina's heb en er verder nooit meer iets mee doen. Slechte eigenschap; niets voltooien. Ik hoop hier veel te kunnen leren en wie weet krijg ik ooit de mogelijkheid toch nog een voltooid verhaal te kunnen publiceren. Met bijbehorende groet, Stefan

Lid sinds

15 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik schrijf veel horror/fantasy. Ik houd ervan om griezelige situaties op te roepen met bijbehorende bloedspetters. Sommige mensen noemen mij ook wel 'ziek in mijn hoofd' omdat sommige dingen blijkbaar iets te gedetailleerd zijn voor wat ze kunnen waarderen... maarja; het is nou eenmaal wat ik leuk vind om te schrijven.

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Sommige mensen noemen mij ook wel 'ziek in mijn hoofd' omdat sommige dingen blijkbaar iets te gedetailleerd zijn voor wat ze kunnen waarderen...
Vandaar dat die vriendschap op de plank ligt :D

Lid sinds

15 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Sommige mensen noemen mij ook wel 'ziek in mijn hoofd' omdat sommige dingen blijkbaar iets te gedetailleerd zijn voor wat ze kunnen waarderen...
Vandaar dat die vriendschap op de plank ligt :D
Laten we het erop houden dat zowel hij als ik het beiden druk hebben en hij blijkbaar niet zoveel waarde aan zijn vrienden hecht.

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Stefan! Hartelijk welkom, je bent waarlijk niet de enige die beschikt over verschillende onvoltooide stukken! Wat mij betreft: voor mij zijn mijn vrienden heel belangrijk. Vrienden kies je trouwens zelf, als je begrijpt wat ik bedoel. Goed: ieder zijn goesting. Zou je ons geen stukje laten "proeflezen"? Dan zullen mij de haren ten berge rijzen vrees ik, bloed en griezelige situaties, brrrr..... Toch zal ik het lezen hoor, ik ben niet bang, ben al een grote meid ;)

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Achter deze woorden zit waarschijnlijk meer. Je mag me eventueel wel een persoonlijk bericht sturen, Stefan.

Lid sinds

15 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Stefan! Hartelijk welkom, je bent waarlijk niet de enige die beschikt over verschillende onvoltooide stukken! Wat mij betreft: voor mij zijn mijn vrienden heel belangrijk. Vrienden kies je trouwens zelf, als je begrijpt wat ik bedoel. Goed: ieder zijn goesting. Zou je ons geen stukje laten "proeflezen"? Dan zullen mij de haren ten berge rijzen vrees ik, bloed en griezelige situaties, brrrr..... Toch zal ik het lezen hoor, ik ben niet bang, ben al een grote meid ;)
Ik heb een stukje van het nieuwe verhaal al neergezet, 499 woorden en dus 1 minder dan toegestaan... tenzij je de punt meetelt. Het is niet bloederig, en dat hoop ik ook uit dit verhaal te kunnen houden. Qua griezeligheid valt het ook nog mee, dat komt allemaal nog na de introductie.

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zie net op je profiel dat je van duiken houdt ;) . Leuke speciale hobby! Mag je al zo diep duiken als je wil? Vier boeken geschreven, goed zo ;)

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Stefan. Wat betrefd je slechte eigenschappen, hebben we wat gemeen ;) Ik voltooi ook nooit wat.

Lid sinds

15 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zie net op je profiel dat je van duiken houdt ;) . Leuke speciale hobby! Mag je al zo diep duiken als je wil? Vier boeken geschreven, goed zo ;)
"Zo diep als je wilt" is een vaag begrip aangezien de druk, temperatuur en het onderwaterleven verder in de diepte niet bepaald veel beter zijn dan daarboven. Ik duik maximaal tot zo'n 30 a 40 meter diepte maar zit het liefst tussen de 6 - 18 meter.

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Stefan, Ooit heb wel eens een Dracula-film gezien. Ik vond er niets aan. Wel onsmakelijk. Smaken verschillen. Sommige vriendschappen blijken veel later toch onbeperkt houdbaar.

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Stefan. De tip die mensen hier geven aan schrijvers die niets voltooien: 'Gewoon doorgaan!'