Lid sinds

15 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Stefan

Dan ook mijn berichtje maar even... Ik ben Stefan, een 21 jarige student die zo nu en dan ook eens wat schrijft. Op het moment heb ik nog een 16 pagina tellend verhaal liggen dat ooit gelezen en herzien zou worden door een goede vriend van mij maar daar is helaas niets van gekomen. De vriendschap ligt op de plank, net als het verhaal. Daarnaast schrijf ik veel, heel veel. Ik begin vaak en schrijf tot ik mijn ogen niet meer open kan houden waarna ik vervolgens ongeveer 5 pagina's heb en er verder nooit meer iets mee doen. Slechte eigenschap; niets voltooien. Ik hoop hier veel te kunnen leren en wie weet krijg ik ooit de mogelijkheid toch nog een voltooid verhaal te kunnen publiceren. Met bijbehorende groet, Stefan

Lid sinds

15 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik schrijf veel horror/fantasy. Ik houd ervan om griezelige situaties op te roepen met bijbehorende bloedspetters. Sommige mensen noemen mij ook wel 'ziek in mijn hoofd' omdat sommige dingen blijkbaar iets te gedetailleerd zijn voor wat ze kunnen waarderen... maarja; het is nou eenmaal wat ik leuk vind om te schrijven.

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Sommige mensen noemen mij ook wel 'ziek in mijn hoofd' omdat sommige dingen blijkbaar iets te gedetailleerd zijn voor wat ze kunnen waarderen...
Vandaar dat die vriendschap op de plank ligt :D

Lid sinds

15 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Sommige mensen noemen mij ook wel 'ziek in mijn hoofd' omdat sommige dingen blijkbaar iets te gedetailleerd zijn voor wat ze kunnen waarderen...
Vandaar dat die vriendschap op de plank ligt :D
Laten we het erop houden dat zowel hij als ik het beiden druk hebben en hij blijkbaar niet zoveel waarde aan zijn vrienden hecht.

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker