Lid sinds

15 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

mord-sith - ook maar voorstellen dan

hoi, Nadat ik mezelf hier aangemeld heb wou ik gelijk iets posten in "proef lezen". maar het leek me netter me eerst eens voor te stellen. ben 23 jaar oud, werk in de zorg, en schrijf veel. Ben nu bezig aan een fantasy stuk, wat uiteindelijk een poging tot publicatie gaat ondernemen. en als noot, ik doe mijn best qua spelling, maar heb dyslexie en helaas haalt mijn spellings controle niet alles eruit. bij voorbaat mijn excuses daarvoor.

Lid sinds

15 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
lijkt me wel, aangezien ik geen andere naam dan die gegeven heb.... het is een internet naam, bedoelt om niet overal mijn eigen naam te hoeven geven, die is vrij herkenbaar, en in verband met mijn werk hou ik mijn herkenbaarheid liever wat lager.

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik snap het nut van een nickname, maar hij (de naam) moet gewoon even wennen. Hoe ben je eraan gekomen?

Lid sinds

15 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
het is een term voor een bepaald soort personage, uit de boeken van Goodkind. Mord-sith zijn vrouwen die getraint zijn om mensen met magie de waarheid te laten vertellen. ooit eens mee begonnen omdat ze me aanspraken, blijven hangen

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom mord-sith (oesje, moeilijke naam), laat je stukje "proeflezen" maar komen! Dit is waarlijk toch een mooie zondag geworden, ondanks alles! groetjes, Lien

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Mord-sith, geweldige naam heb je. Ik heb de boeken jaren geleden werkelijk verslonden om smachtend naar de volgende uit te kijken. Blijkbaar ben ik niet de enige. Hopelijk loop je niet in rood leer rond? Een agiel heb ik wel das reuze handig. :D Dat je Fantasy schrijft is dan niet zo vreemd.

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
het is een term voor een bepaald soort personage, uit de boeken van Goodkind.
Welkom, mord-sith! Goodkind, hij schrijft geweldig hé? Ik heb tot nu toe nog alleen maar deel 1 van De Wetten Van De Magie, maar ik wil ze graag allemaal :)