Lid sinds

12 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Wie is Killian

Ja wie is Killian ? Ik ben een man van middelbare leeftijd, en zit waarschijnlijk in een midlifecrisis ;) Gelukkig ben ik getrouwd. Mijn woonstede ligt in het zuiden des landes al waar ik een optrekje heb met een aardig tuintje waar het heden ontzettend warm is en niet aangenaam vertoeven is. Lezen ligt mij meer dan schrijven maar wie weet wat er nog komt ;) Je kunt me vinden op: http://killianmcneil.blogspot.com

Lid sinds

12 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Killian. Mooie naam!
Is natuurlijk niet mijn echte naam :) Ik wou dat ik zo'n mooi naam had.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Gelukkig getrouwd met iemand die van hem houdt waardeert de natuur samenspel van zout en zoet beschrijft de structuur met op zijn hoofd een zonnehoed want gezeten in de tuin en beschermt zo zijn kruin Welkom!

Lid sinds

12 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nee die ben ik niet, die Killian. Ik ken niemand in de balletwereld. Dat zinnetje "Gelukkig ben ik getrouwd" was natuurlijk zo neergezet om de lezers aan het denken te zetten. Je kunt denken, oh dat heeft hij verkeerd geschreven, het zal wel zijn "ik ben gelukkig getrouwd". Of misschien ben ik er wel gelukkig mee dat ik getrouwd ben. Of hij is getrouwd maar kennelijk niet zo gelukkig. tja ................. Nee ik ben echt gelukkig getrouwd. Bijna 3 maand geleden ben ik in het huwelijksbootje gestapt en samen met vrouwlief vaar ik nu over het rustig kabbelende water van de zee der liefde :) PS: Die duifjes in je avatar zijn prachtig, wij hadden duifjes bij de bruiloft.

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
O, nog maar drie maandjes. Dus kun je er nog niet over oordelen. Het begin klinkt in ieder geval veelbelovend. Ik neem aan dat je wel van plan bent om ook iets te schrijven. Welkom.

Lid sinds

12 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
O, nog maar drie maandjes. Dus kun je er nog niet over oordelen. Het begin klinkt in ieder geval veelbelovend. Ik neem aan dat je wel van plan bent om ook iets te schrijven. Welkom.
Tja wat moet ik daar nu op zeggen ;) Het is rustig aan boord en er verschijnen "gelukkig" nog geen donkere wolken aan de horizon. Als ik die zie aankomen ga ik heel hard roeien om ze voor te blijven. En ja ik ben zeker van plan om wat met het schrijven te doen. Ik doe het rustig aan en ben op het moment op zoek naar een goede schrijfcoach om me te begeleiden. Het fantasy-genre heeft mijn voorkeur maar ik ben nog een beetje aan het zoeken. Op het moment ben ik bezig met een verhaaltje voor kinderen, ook om te zien of me dat ligt.

Lid sinds

12 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo iedereen Het is al weer een tijdje terug dat ik hier iets heb neergekrabbeld. Tja, zo gaat dat soms. Maar dat wil niet zeggen dat ik stil zit. Op het moment nog druk bezig met de cursus fantasy schrijven van Edith Louw. En af en toe schrijf ik wat op mijn Blog, de laatste tijd met regelmaat. http://www.killianmcneil.nl Ook heb ik nog veel ideetjes die ik verder moet uitwerken. Ik beloof dat ik me hier de komende tijd eens wat vaker laat zien. gr. Harrie

Lid sinds

12 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je wel Ceridwen. Ik doe mijn best om er wat leuks van te maken. :) En het is altijd fijn om te horen dat anderen waarderen wat je doet.