Lid sinds

12 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Stein, nieuw hier

Hoihoi, ik ben Stein en ik ben nieuw hier. Ik ben 22 jaar oud, man en ik studeer chemie. Ik hou van lezen en schrijven en volg sinds begin dit jaar een cursus schrijven. Ik begin het steeds fijner te vinden te schrijven, een verhaal te verbeteren, te kneden aan een tekst. En, tips en dergelijke zijn altijd handig, vandaar dat ik me hier aanmeld :) Nog wat dingetjes... mijn lievelingsschrijver is Kafka, mijn lievelings Nederlandse schrijver is Boudewijn Buch. Mooiste boek vind ik De Avonden van Gerard Reve. Allemaal wat zielenknijpende, neerslachtige schrijvers. Mijn verhalen zijn echter vrij anders en eerder lichtelijk komisch, heel veel fantasie (maar geen fantasy), maar ik schijn wel heel archaïsch te schrijven: het is een manier van schrijven die voor mij heel natuurlijk voelt. Dat archaïsch schrijven is toch iets wat ik mezelf probeer af te leren en ik probeer ook minder de fantasie erin te gooien momenteel, om juist te oefenen puur op de tekst zelf, op woordkeus en zinsbouw. Ik wil mezelf leren de lezer te trekken met een fijn lezende tekst in plaats van enkel met de spanning 'wie de moordenaar is' - om het maar in het extreme te trekken. Nog wat algemene dingen: mijn hobbies zijn muziek (Godspeed You! Black Emperor, Silver Mount Zion, Bach, ...), piano/gitaar spelen, koken (veganistisch), en lezen over de wereldproblematiek en daarover filosoferen. Als er nog vragen zijn, stel ze gerust!

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Hoi Stein, welkom! Wil je in de titel van je topic even je naam zetten, dan ben je gemakkelijker terug te vinden als iemand je voorsteltopic zoekt.

Lid sinds

12 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt!
Hoi Stein, welkom! Wil je in de titel van je topic even je naam zetten, dan ben je gemakkelijker terug te vinden als iemand je voorsteltopic zoekt.
Gedaan :)

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Stein met een korte ei maak je intens blij met vlees noch vis geserveerd op de dis maar met gitaarspel bekoor je hem nochtans wel Welkom!