Lid sinds

12 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Nieuw hier (Árangur)

24 juni 2011 - 21:12
Hallo allemaal bij deze stel ik mezelf even netjes voor. Ik ben hier nieuw, heb me aangemeld na even rondgeneusd te hebben. Ik lees hier over veel mensen die al hun hele leven schrijven en/of materiaal hebben geschreven dat al gepubliceerd is. Zelf ben ik dus echt een groentje, of een onbeschreven blad, zo je wilt, ik heb nog héél weinig geschreven. Wat ik wel geschreven heb, bijvoorbeeld beschrijvingen van evenementen waar ik aan deelnam of teksten voor website vonden mensen heel mooi (ook leken hoor) en die roepen alsmaar: je moet er wat mee doen. Enfin, dat lijkt me heel leuk, maar ik zal nog veel moeten leren. En dit lijkt me een uitstekende plek om veel van op te steken. oh ja, op persoonlijke nooit, voor wie dat leuk vind, ik ben full time mama en doe nog wat administratie voor het bedrijf van mijn vriend, mijn grootste hobby is (ijslandse) paarden en daarnaast het lezen van fantasy. Schrijven vind ik uiteraard ook leuk, alleen tot nu toe heb ik vooral veel in mijn hoofd gedaan en nog niet echt iets op papier gezet dus ik ben benieuwd of ik hier de gewenste inspiratie ga op doen of dat het voor mij niet weggelegd is :) Ik wil me in elk geval wel opgeven voor een cursus en de schrijfoefeningen hier gaan doen. Je moet toch ergens beginnen nietwaar! groetjes, renske

Lid sinds

18 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
25 juni 2011 - 13:16
Welkom Renske. Even nieuwsgierig zijn, waar gaat je voorkeur naar uit, kinderboeken of schrijven voor volwassenen? (PS. Het is handiger als je je nick in de titel zet dan je naam, want árangur is de naam waaronder we je hier leren kennen. )

Lid sinds

12 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
25 juni 2011 - 16:37
@ceridwen daar heb ik nog niet heel erg over nagedacht. Misschien dat de oefeningen/cursus toch uitwijzen dat ik in het ene beter ben dan het andere. Tot nog toe is het denk ik wat column achtig, dus dat zou wel een volwassen doelgroep zijn. Mijn voorkeur qua lezen gaan duidelijk uit naar fantasy maar om een fantasyboek voor volwassenen te schrijven, moet je volgens mij heel wat in huis hebben, en ik kom pas net kijken, dus misschien ligt het me ook wel helemaal niet om zoiets te schrijven. Ik heb in elk geval nog geen ideeën wat dat betreft. Als ik nu een verhaallijn zou bedenken, dat zou het eerder jeugd zijn denk ik. Ik zal eens een proefstukje plaatsen zo. bedankt voor de tip ook trouwens heb de naam veranderd.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
30 juni 2011 - 10:47
Deze mama is altijd een kei in adminstratie en wanneer ze een paard berijdt geeft ze meteen een demonstratie van wat zo'n dier presteert heeft ze al heel wat geleerd Welkom!