Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Mijn naam is imora

8 juni 2011 - 21:01
Hallo, ik ben imora en 32 jaar. Ik ben auteur van minstens 1 boek. Ik hoop dat het er meer mogen worden. Mijn eerste boek heb ik geschreven met een collega. Nu wil ik graag alleen verder. Mijn voorkeur gaat uit naar thriller, fantasy en ook chicklits/young adult. Kortom een brede smaak. Ik hoop tevens wat van deze site op te kunnen steken om mijn schrijven te verbeteren. gr imora

Lid sinds

17 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
8 juni 2011 - 22:21
Welkom Imora :) je kan het ook combineren, een thriller in een fantasysetting voor young adult :D

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
10 juni 2011 - 9:18
Welkom :) Ik schrijf ook Young Adult, soms in een fantasay setting of sci fi :D Ben benieuwd wat we van je te horen krijgen.

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
10 juni 2011 - 10:52
Daar zit ze dan eenzaam en alleen denkend aan haar plan ze heeft er niet één: 'Schrijf ik een roman, chicklit of kinderboek ?' alles wat ze kan ze is alleen nog op zoek Welkom!

Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
8 oktober 2011 - 21:55
Hallo, dank jullie wel voor het welkom. Het boek wat ik geschreven heb heet Inhur. En ik heb nu een roman/chicklit afgerond. Ik ben bezig met nakijken en dan ga ik hem versturen naar een uitgever. Zal mij benieuwen. En inderdaad een combi van verschillende stijlen is ook een optie. Jeugdboeken in de vorm van een fantasy. Ik blijf in ieder geval bezig. groet Imora