Lid sinds

12 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Marije, aangenaam :)

Dag schrijf en leesliefhebbers :) Ik ben Marije. Ik heb me trouwens rotgezocht naar het voorstel topic, maar uiteindelijk gevonden :) Ik ben 35 jaar en woonachtig in het noordelijkste puntje van Limburg. Hier ben ik niet geboren, ik ben oorspronkelijk een Hagenees ;-) Ik ben werkzaam in een groot ziekenhuis en doe daar allerlei administratieve zaken en zorg dat poli spreekuren netjes verlopen. Een heel veelzijdig en afwisselende baan. Ik woon samen met mijn vriendin en we hebben op het moment een boel katten in huis. eentje van ons zelf, een opvangkat waarvan we voor haar nestje zorgen. De kittens (5 stuks) zijn op dit moment 6 weekjes oud en we houden er zelf 2, dus dan maakt dat drie katten. We wonen heerlijk in het groen en in dit stukje limburg is het net alsof we op vakantie zijn :) Ohja ook misschien leuk om te weten, ik ben hoger opgeleid dan mijn baan, maar daar heb ik niks mee gedaan. Ik heb namelijk tropische landbouw gestudeerd :) Ik hou van dichten, het schrijven van verhalen probeer ik sinds kort mezelf in te oefenen. Spelen met taal, vooral te roeren met taal en sfeerbeeld vind ik leuk. Regels hou ik niet van. Qua dichten dan. Dat gaat op gevoel en roering. Fotografie is ook iets dat ik leuk vind, ik trek er wel eens op uit om mooie plaatjes te schieten en/ of te bewerken. Daarnaast heb ik iets nieuws bedacht nl het opknappen van oude meubeltjes. Houten meubeltjes. schuren en verven. kastjes, dressoirs etc. Ook dit kost veel tijd en vooral veel schuurwerk *hahaha* Ik hoop hier een hoop te leren, lezen, inspiratie te delen en veel plezier te hebben!

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zo zo Marije, wat een intro. Welkom op het forum en veel inspiratie en plezier hier!

Lid sinds

12 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank u allen voor het warme welkom! Ja ik denk ik stel me "even" voor. En weinig text kan zo nietszeggend zijn ;-) Dan weten jullie een beetje wie ik ben, wat ik doe etc :)

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oh oh Limburg provincie van de vlaaien wil nooit meer naar Den Haag terug was blij dat ze daar af kon taaien verkeert nu in hogere sferen als pleegouder van een stel katten uren kan zij ze observeren supertrots op haar schatten deze dame is heel de dag in touw met schuren, daar kan zij wat van maar woont samen met een vrouw en niet met een man Welkom!