Lid sinds

12 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Poet stelt zich even voor

Hallo allemaal, ik ben Dani en ik stel me bij deze maar even voor, zoals het hoort mijn account naam "Poet" is heel simpel te verklaren , het is namelijk het Engelse woord voor dichter, leek me wel zo makkelijk. Ik schrijf nu een jaar gedichten en houd me daar dagelijks mee bezig, zowel in het Engels als Nederlands maar ik zal mensen niet met de Engelse tak van mijn dichters bestaan lastigvallen, ik hoop meer over poëzie te weten te komen en feedback te krijgen op mijn momentele werk, ook hoop ik mijn bescheiden kennis op het gebied van schrijven en allerlei andere onderwerpen te kunnen delen. Nogmaals hallo!

Lid sinds

12 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Vrees van wel ja :P helaas word ik morgen ook verwacht om een vroege vogel te zijn dus ik ga maar eens op één oor!

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Poet zag het licht en schreef een gedicht onder invloed van muziek dat maakt hem uniek houdt van urenlang ronddolen geniet van de kracht van de natuur liep tegen een wiek van de molen terwijl hij zich verdiepte in de architectuur Welkom!

Lid sinds

12 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ iedereen bedankt allemaal :D heb zin om ook van jullie te lezen! @ cychick heb hardop gegniffeld, super leuk dat je er de moeite voor nam nog net geen tranen gebiggeld, als of lachen niet genoeg was om de essentie van korte humoristische verzen te kunnen begrijpen moet ik helaas nog wat aan mijn rijm kunst slijpen want toen ik je stukje op deze draad las zag ik iets waarin jij me nog ver voor was Ja normaal schrijf ik niet in rijm :)

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Poet :) Zou je in je topictitel je gewone naam willen vervangen door je nickname? Dat je Dani heet, staat ook in je bericht. En als mensen later 'het topic van poet' snel terugwillen vinden, zien ze 'Poet stelt zich even voor' wat sneller. Vandaar ;)

Lid sinds

12 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Thomas hahaha ja dat herken ik wel, ik heb een tijdlang gedacht dat het schoonmaakmerk "Poets" engels was, blijkt het gewoon van poetsen te komen!