Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

ZUMO stelt zich voor

Hallo, ik ben ZUMO. Meteen maar de uitleg van deze naam: Mijn beroep is ziekenverzorgster (ZUster) en mijn hobby is MOtor rijden. Ik ben 57 jaar en schrijven is ook een grote hobby van mij. Als kind is dit al ontstaan. Zuchtten en steunden al mijn zesde klas genootjes als de meester met het dictee idee kwam, Zumo was er blij mee. Dagboeken vol heb ik over mezelf en mijn drie kinderen geschreven. Nu schrijf ik columns voor mijn werk (ervaringen in mijn werk als ziekenverzorgende) en het blad van mijn motorclub.

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je, Jopiedepopie. Helaas is alles moeilijk te combineren. Ik werk in de thuiszorg en dat is van cliënt naar cliënt rijden. Met de motor is dit: helm op/af, handschoenen aan/uit, motorkleding aan/uit, motor op slot/ van slot af. Met mijn autootje is dit veel eenvoudiger. Instappen, starten en rijden. Bovendien is mijn auto mijn kantoortje. Van daaruit raadpleeg ik mijn werklijst, pleeg ik telefoontjes, noteer ik dingen en heb ik een voorraad papierwerk die regelmatig nodig is. Maar wat mijn hobby schrijven betreft: motorrijden en mijn werk zijn geweldige inspiratiebronnen.

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Hilda. Ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt om telkens je in en uit de motorkleding te wurmen. Vooral met dit weer zorgt alleen die broek al voor natte randen bij het onderste deel van het T-shirt (en ergens in een vreemd huis verwissel je ook niet zo lekker je motorbroek voor een spijkerbroek en andersom). Alvast veel (leer/lees/post)plezier toegewenst op dit forum. Zou je je hier gebruikte nickname (kennelijk je eigen naam) in de topictitel erbij willen zetten? Dat kan door op 'bewerken' te drukken in je eerste post. Dan kunnen mensen die het willen later jouw voorsteltopic makkelijk terugvinden. Alvast bedankt :)

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Met haar supersnelle motor vestigde ze menig snelheidsrecord deze schrijflustige motormuis komt graag bij de mensen thuis gekleed in leren broek en jas stond ze klaar met goede raad en vertrok daarna vol gas met een rokende uitlaat verliet haar cliënten met pijnlijke oren zat zelf in haar pak te smoren nu rijdt ze met hart en ziel in een glanzende automobiel Welkom!

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zumo, van harte welkom. Ben benieuwd naar je schrijven. Ik werk ook in de Gezondheidszorg en pas had ik een stuk dat-over een cliente/patiente in een verzorgingshuis-geschreven moest worden geschreven :\\. Nadat ik het herlezen en herlezen en herschreven had kwam ik toch met beroepsgeheim en.. dat ik geen klokkenluider wil zijn in de knoop. Kan het eigenlijk niet kwijt :rolleyes:, wil ik het gezellig houden. Schrijf jij alleen over de leuke dingen in je werk?

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Schrijf jij alleen over de leuke dingen in je werk?
Ik probeer op een leuke manier te schrijven, maar het kan wel over een ernstig zieke gaan, bv. Het zijn in elk geval wel allemaal situaties die ik heb meegemaakt.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Kan het niet vinden, Zumo. Trouwens, ik denk dat wanneer je uit dit topic bent, je nauwelijks terug te vinden bent. Is het niet handiger om je profielnaam ook Zumo te laten zijn? Dit omdat je je daarmee voorstelde?

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Van harte welkom op de site. Heel veel succes en ik ga ook eens even op zoek naar je column.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Hilda. Ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt om telkens je in en uit de motorkleding te wurmen. Vooral met dit weer zorgt alleen die broek al voor natte randen bij het onderste deel van het T-shirt (en ergens in een vreemd huis verwissel je ook niet zo lekker je motorbroek voor een spijkerbroek en andersom). Alvast veel (leer/lees/post)plezier toegewenst op dit forum. Zou je je hier gebruikte nickname (kennelijk je eigen naam) in de topictitel erbij willen zetten? Dat kan door op 'bewerken' te drukken in je eerste post. Dan kunnen mensen die het willen later jouw voorsteltopic makkelijk terugvinden. Alvast bedankt :)
Hilde? Zumo? waar is je column te vinden?