Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Ook ik, Ba Nana, wil me even voorstellen!

Hola allen, Mijn naam is Sana, 28 zomers jong en kwam hier met toeval terecht. Ben momenteel bezig met een acteercursus en we hebben als opdracht meegekregen dat we een korte sketch moeten schrijven. Met de woorden "sketch" en "schrijven" ingetypt te hebben op Google, kwam ik al gauw op deze site terecht. Dus: TADA!! Mijn doel is om een beetje rond te browsen tussen jullie topic's in de hoop goede tips en tricks tegen te komen. En anders hoop ik dat ik op jullie expertise aan kan. Zou top zijn als ik door dit forum een stap in de goede richting kan zetten. Dat was em wel een beetje. Groeten, Sana P.s.: waarom Ba Nana? Het rijmt op Sana =)

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hé, welkom Ba Nana/Sana. Veel plezier hier :) Ik had nog wel een vraagje, zou je jouw nickname in jouw topictitel willen zetten? Dat kan door in jouw bericht op 'bewerken' te drukken ;) Dan valt hij later makkelijker terug te vinden als iemand dat wil, vandaar. Alvast bedankt.

Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hé, welkom Ba Nana/Sana. Veel plezier hier :) Ik had nog wel een vraagje, zou je jouw nickname in jouw topictitel willen zetten? Dat kan door in jouw bericht op 'bewerken' te drukken ;) Dan valt hij later makkelijker terug te vinden als iemand dat wil, vandaar. Alvast bedankt.
Done! =) En bedankt voor het warme welkom :D

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Ba-Nana /Sana, ik zie een dans bij je naam :), ik vind je een bewegende naam hebben, alsof deletters dansen. Veel lees, zoek, vind en schrijfplezier alhier, Ba-Nana aka Sana. Misschien dat je in de topics tussen de verschillende Sol leden al kant en klare sketches kunt ontdekken? Geniet!

Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt allen! Wat een warm welkom, heerlijk! @Mathilde1947: een dans bij mijn naam? Wat poëtisch. Thx! =) Als iemand weet waar ik moet zoeken voor kant en klare sketches, dan lees ik het graag. Zal het niet overnemen, maar dan heb ik een idee van wat mogelijk is. Moeilijke opdracht voor een leek!!

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Te zien op het podium de schil van een banaan rijk aan vitaminen en calcium Sana is de planken opgegaan voor een enthousiast publiek en ging onmiddellijk gestrekt maar geen reden tot paniek dat hoorde bij de act Welkom!