Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Dragongirl maakt zich bekend

Hallo hallo, Ik ben al eventjes stiekem aan het meelezen op het forum, maar had me nog niet officieel voorgesteld. Bij deze ;-) Ik ben dus Dragongirl, maar je mag ook Draakje zeggen hoor, voor hen die liever gewoon Nederlands (en Vlaams!) praten :-) Ik heb al erg veel opgestoken van het rondsnuffelen op deze site dus ben zeker van plan nog vaker terug te komen. Oh ja, en nog leuk nieuws ook (alhoewel dit misschien eerder onder het "iets te vieren" topic valt): Ik heb sinds gisteren mijn eerste versie af!! Allereerste keer in mijn leven, dus voor mij zeker reden om blij te zijn. Nu neem ik een weekje vrij van het schrijven en ga dan ijverig starten met het herschrijven. groetjes en tot schrijfs! Dragongirl

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Dragongirl! Gefeliciteerd met het afronden van je allereerste eerste versie! :thumbsup: In wat voor genre schrijf je?

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Draakje :) Weet je zeker dat je al met een weekje weer met een frisse blik naar het verhaal kunt kijken? Afijn, ben ook benieuwd naar je genres :)

Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Juist ja, dat ben ik vergeten te zeggen! Ik schrijf voornamelijk fantasy. @Mijre: om eerlijk te zijn: geen idee, maar binnen een week krijg ik wel het volgende deel van mijn schrijfcursus aan over herschrijven. Ik vermoed dat ik dan wel zal merken of het al lukt of niet :-)

Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Een fantasy schrijfster... *kijkt naar profiel afbeelding*... dat dacht ik al ;) Welkom! (je bent zeker niet de enige fantasy liefhebber hier xD)

Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een draak van een meid werpt zich in de strijd snuffelend in het rond angst is ongegrond dit beestje zit mooi op verdient een echte schouderklop Welkom!

Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Draakje.... dat is ook een van mijn bijnamen :D Welkom Drakenmeisje! :) Ik spaar draken, haha.
Hey Dargor, ik spaar ook draken! 't is nu wel wat geminderd aangezien mijn vriend ook inspraak heeft over wat er al dan niet overal gezet wordt en hij is er niet zo tuk op :D