Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Vampyre Angel stelt zich voor

Ik ben dus Lizz en nieuw op de site. Ik ben 17 jaar oud, maar heb toch al behoorlijk wat schrijf ervaring. ik schrijf verhalen in het Nederlands en in het Engels!

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zo veel welkom op deze site. Je kan hier een heleboel leren - al moet je er wel voor zoeken xD.

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! ^^ ps: Wat grappig, ik ben ook zeventien, en schrijf ook verhalen in het Nederlands en Engels =D
Jij ook al 17 hea xD. Gezellig zijn we het met z'n drieeen :p. Ik schrijf alleen geen engels daar ben ik te slecht in :o.

Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom geheten door nog iemand die zeventien is, kunnen we kaarten :D
Leuk, kaarten! Ik hou van kaarten! (ps: Excuses voor het offtopic gaan, maar ik kon het niet laten ;))

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom geheten door nog iemand die zeventien is, kunnen we kaarten :D
Leuk, kaarten! Ik hou van kaarten! (ps: Excuses voor het offtopic gaan, maar ik kon het niet laten ;))
Ik wil ook mee kaarten hoor ;D..

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Lizz welkom, een mooie website, boeiend, ik denk dat ik mij in ga schrijven om meer van je te weten te komen.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Engel met scherpe tanden vleugels onder de cape krijgt zij je in de handen dan verstijf je in haar greep kijk naar het bleke gezicht de bloeddorstige blik in haar ogen schitterend in het witte licht zij kent geen mededogen Welkom!