Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Little Miss moonlight

Typisch... ben al twee of drie dagen lid ofzo, kom er nu pas achter dat er zoiets als 'even voorstellen' bestaat xD Oké, mijn naam is Chantal. Woon in de buurt van Amsterdam, ben 17 jaar oud, zit in 6 vwo, ben sinds geruime tijd verslaafd aan het schrijven van fanfiction (profilename: Ceelia 17), en ben sinds kort begonnen aan mijn eerste boek en wat korte verhalen. Ik ben lid geworden van deze site om te leren van anderen en hopelijk ook anderen iets van hulp te kunnen bieden of feedback te geven :) Daarbij, ik hou ook gewoon van lid worden van dingen en lekker op dingetjes te reageren (mwuhahah) Ik hou van fantasy boeken en detectives/ thrillers! Fav's: Harry Potter De Vloek Hart van Inkt Inspector Frost serie De Millenium serie Qua echte literatuur was ik erg onder de indruk van: De Engelenmaker Het Lelietheater Droom nummer 9 Voor de rest hou ik van leuke dingen doen met mijn vrienden, winkelen, films/tv, tekenen en sporten (ik doe aan hockey, tennis en surfen). Ik hoop ooit een goed genoeg schrijfster te worden om ook echt boeken te kunnen verkopen. Mijn secret droom is echt bakken met geld ermee verdienen, net zoals J.K Rowling ofzo xD

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je schrijf fanfiction over Glee! Geweldig! :D Ik ben nu heel benieuwd. Vooral 'who killed Will Schuester' lijkt me leuk. Zou je een stukje naar me willen sturen?

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als je in de wind surft is het, zo wie zo cool Scarlet...Vooral bij Scheveningen... :)
Het is toch sowieso, dacht ik of ben ik nou helemaal gek :$?
Je bent helemaal gek. Hèhè, nee, volgens mij schrijft Bobact ex. Press fout.
Haha, oke :P. Nou dat van dat gek klopt ook wel hoor.