13 jaar 11 maanden

Rol

• Gewone gebruiker

Isabelle stelt zich voor.

6 december 2010 - 15:03
Hoi iedereen, Ik heb me nog niet zo heel lang geleden aangemeld hier (zo’n veertig minuten geleden om precies te zijn) maar ik stel me meteen maar even voor, voordat ik het vergeet. Mijn naam is Isabelle, ik ben vijftien jaar oud en scholiere. Naast lezen, kokkerellen en de oren van iemands hoofd praten ben ik ook gek op muziek, dagdromen en natuurlijk schrijven. Ik schrijf al behoorlijk lang maar nooit goed en lang genoeg. Op dit moment probeer ik allerlei schrijfstijlen uit, om uiteindelijk de juiste stijl te vinden. Stiekem droom ik er van om een boek uit te geven, zoals bijna iedereen in Nederland. Maar ja, ik heb een ernstig gebrek aan doorzettingsvermogen wat dat betreft… Ik hoop dat ik nu genoeg over mijzelf heb vertelt, maar als iemand nog vragen heeft.. stel ze gerust! Groetjes, Isabelle.

13 jaar 11 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
8 december 2010 - 21:22
Waarom heb je IC voor je naam gezet? Intensive Care voor wat je schrijft ofzo?
Leuk bedacht :D Maar nee, dat was niet helemaal waarom. De naam Isabelle is op een forum standaard al bezet, dus heb ik er eens ici voor gezet, frans voor hier. Dus letterlijk staat er hier Isabelle (Nu klinkt het net alsof ik een hond roep :// ) Twee i's achter elkaar vindt ik een beetje dubbelop dus dan maar icisabelle.. Volg je hem nog :p Waarom ben je eigenlijk zo vaak van naam verandert?

14 jaar 3 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
9 december 2010 - 10:02
Vijftien jaar jong en rap van tong problemen met onthouden schrijven kan ze niet volhouden dol op lekker eten vragen ben ik vergeten Welkom!

14 jaar 7 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
9 december 2010 - 13:34
Misschien een goed idee om de voorsteltopics in hun graf te laten rusten. Ik weet dat er van je eerste naam geen topic bestaat. Toen ik hier net was, ben ik de voorsteltopics van alle vaste leden nagegaan. :ninja: Ik was nog niet eens weg. Het was de bedoeling dat ik zou gaan, maar ik moest ineens nog vanalles. 4 Volle voorsteltopics is misschien niet zo handig. We zitten nu al op pagina 3. :lol: Isabelle, vooral deze naam houden, dat voorkomt bovendien een hoop verwarring. :nod: Bij AMK gaat het soms inderdaad erg snel. Deel 32 is nu net open, dus wellicht is het nu nog niet zo druk in ons literair café. :D Ik dacht al de dat "ic" Frans was, ik dacht ook al dat het voor ici stond. Wat het betekende, ben ik alweer vergeten. Dat wilde ik niet onthouden. Ben blij dat ik geen Frans meer heb. :p

13 jaar 11 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
9 december 2010 - 15:37
@Cychick Dankjewel! Leuk gedicht trouwens :) @Scarlet Ik heb niet eens gekeken of de naam Isabelle hier al bezet was. Ik heb er meteen maar ici voorgezet. Maar nu is mijn voorsteltopic ineens een literair café :p

14 jaar 7 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
9 december 2010 - 17:02
Net gekeken in de gebruikerslijst: de naam Isabelle is bezet, maar de gebruiker was voor het laatst actief in 2005. Cychick heeft altijd zo'n leuke gedichtjes. Jammer dat ik eerder op SOL zat, had best ook een gedichtje willen hebben. Misschien zelf maken op basis van de info die ik toendertijd in mijn voorsteltopic heb gezet. :p Ik heb net de dichtkunsten om zo'n soort rijmpje te maken, ontdekt met Sinterklaas toen ik een gedicht moest schrijven. :nod: In AMK gaat het nu over boeken, Nederlands docenten, drankjes en writers blocks. :D

13 jaar 11 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
9 december 2010 - 17:19
Over Nederlands docenten heb ik ook wel wat te zeggen, de mijne is zo'n warhoofd die altijd de toetsen kwijt raakt. Maar ik weet niet of ze dat bedoelen in AMK, ik zal zo eens kijken. Je kunt jezelf natuurlijk altijd opnieuw voorstellen, speciaal voor cychick. Zodat ze gedichtje voor je schrijft. :)

14 jaar 7 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
9 december 2010 - 17:24
:lol: Nee, ik ga me niet opnieuw voorstellen. Ik was zo blij toen mijn voorsteltopic langzaam van de 1e pagina verdween. Ik denk dat ik speciaal voor mezelf eens een gedichtje ga schrijven. Zes regels gepaard rijm, moet lukken, toch? :)

14 jaar 7 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
9 december 2010 - 20:03
Ik post het gewoon hier. Oké, toegegeven, het is niet van een hoog niveau, maar voilà. Scarlet weet wat ze wil zit nooit stil kijkt veel tv wil daar later wat mee lezen en acteren wil nu het schrijven uitproberen Het is niet helemaal waar, want ik schreef al veel langer. Die laatste regel kan ook zijn: hoopt hier veel te leren (Hoewel ik dat niet in mijn post had gezet.)

14 jaar 7 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
9 december 2010 - 20:12
Nu een gedichtje voor jou. dromen waar het niet aan schort aan doorzettingsvermogen een tekort weet nog niet welke stijl bij haar past maar daarvan heeft ze geen last droomt ook overdag hoewel dat op school niet mag

13 jaar 11 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
9 december 2010 - 20:28
Ze zijn goed gelukt :nod: Vooral dat laatste stukje bij gedicht over mij klopt :o Ik vindt trouwens hoopt hier veel te leren beter staan bij het einde van jouw gedicht. De tweede zin van het gedichtje over mij kan op dit moment beter worden verandert tot tekort aan tevredenheid, als dat een normale Nederlandse zin is (waarschijnlijk niet). Ik ben op dit moment alles behalve tevreden over mijn verhalen, behoorlijk frustrerend.

14 jaar 7 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
9 december 2010 - 20:33
Dank je. Perfectionistisch? Raad eens op welk woord ik niet kon rijmen toen ik mijn gedichtje schreef. Raar hè, dat ik dat weet. Dat van die laatste zin bij jou, bedoel ik. :rolleyes: Ja, "hoopt hier veel te leren" is inderdaad beter. Klinkt iets positiever. :) Ik ga weer "even" tv kijken. :D

13 jaar 11 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
9 december 2010 - 20:38
Raar hè, dat ik dat weet. Dat van die laatste zin bij jou, bedoel ik.
Nou wordt ik bang, je stalkt toch niet. :ninja: Ik ben benieuwd hoe lang je het tv-kijken nu weer volhoudt :rolleyes:

14 jaar 7 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
10 december 2010 - 22:04
Stalken. :eek: Ik zou niet dúrven. :rolleyes: Schrijven tijdens een saaie les werkt trouwens ook. Moet je alleen niet vooraan zitten. :D

14 jaar 1 maand

Rol

• Gewone gebruiker
28 december 2010 - 7:41
Waarom heb je IC voor je naam gezet? Intensive Care voor wat je schrijft ofzo?
Leuk bedacht :D Maar nee, dat was niet helemaal waarom. De naam Isabelle is op een forum standaard al bezet, dus heb ik er eens ici voor gezet, frans voor hier. Dus letterlijk staat er hier Isabelle (Nu klinkt het net alsof ik een hond roep :// ) Twee i's achter elkaar vindt ik een beetje dubbelop dus dan maar icisabelle.. Volg je hem nog :p Waarom ben je eigenlijk zo vaak van naam verandert?
Toen ik je naam zag dacht ik direct aan Ici sa belle. En in gedachten zie ik iemand een mooi meisje naar voren schuiven en tegen een derde zeggen dat zij de 'mooie' is van haar moeders kinderen.