Lid sinds

13 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Isabelle stelt zich voor.

Hoi iedereen, Ik heb me nog niet zo heel lang geleden aangemeld hier (zo’n veertig minuten geleden om precies te zijn) maar ik stel me meteen maar even voor, voordat ik het vergeet. Mijn naam is Isabelle, ik ben vijftien jaar oud en scholiere. Naast lezen, kokkerellen en de oren van iemands hoofd praten ben ik ook gek op muziek, dagdromen en natuurlijk schrijven. Ik schrijf al behoorlijk lang maar nooit goed en lang genoeg. Op dit moment probeer ik allerlei schrijfstijlen uit, om uiteindelijk de juiste stijl te vinden. Stiekem droom ik er van om een boek uit te geven, zoals bijna iedereen in Nederland. Maar ja, ik heb een ernstig gebrek aan doorzettingsvermogen wat dat betreft… Ik hoop dat ik nu genoeg over mijzelf heb vertelt, maar als iemand nog vragen heeft.. stel ze gerust! Groetjes, Isabelle.

Lid sinds

13 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dankjewel! Ik weet zelf ook niet helemaal precies wat er op het plaatje staat. Ik geloof dat het een ballon is, gevuld met verf, die uit elkaar spat. Jammer dat het plaatje zo klein is want in het groot ziet het er heel erg mooi uit!

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Icisabelle. Welkom op Schrijven OnLine (SOL). Ik wens je veel plezier hier en hoop dat dit forum ook op je lange lijst van hobby's komt te staan. Maak je zelf muziek of luister je het liever? En dat dagdromen gebruik je zeker om je verhaalideeën uit te werken? :) Door veel op dit forum rond te hangen, zul je vanzelf erachter komen welk(e) genre(s), perspectieven en tijden jouw het best liggen. Ook je productieviteit gaat omhoog, hoewel ik je ten zeerste aanraad niet meteen een groot verhaal te gaan schrijven. ;)

Lid sinds

13 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker