ik denk aan grof geschut
:)
Hallo allemaal,
Laurens is de naam.
Als militair maakte ik regelmatig verslagen van de door mij beleefde gebeurtenissen om familie, vrienden en collegae hierover te informeren. De manier waarop ik dit deed werd bijzonder gewaardeerd, in ieder geval bleek dit uit de reacties die ik kreeg.
In persoonlijke kringen sta ik bekend om het feit dat ik nooit een blad voor mijn mond neem en schunnig taalgebruik, beledigende zwarte humor absoluut niet schuw.
Regelmatig denk ik eraan een boek te schrijven over mijn belevenissen, met name hoe ik tegen alledaagse dingen aankijk en hoe ik daarover denk. Innerlijke frustraties over de dingen om mij heen maar vooral, de mensen om mij heen.
Nu zit ik met het probleem dat ik niet weet of deze frustraties voor een bepaald publiek interessant genoeg zijn om er daadwerkelijk iets mee te doen.
Een klein voorbeeld;
- Een collega van mij wekt bij iedereen het verkeerde beeld van een militair, mijns inziens door haar uiterlijk!
Dat is dus "netjes" gezegd, echter niet zoals ik dat zou schrijven. Ik zou mijn lezers vertellen dat ze ongelooflijk dik, vatzig en lelijk is en dat die "dikke trol" een schande voor het leger is. Het liefst zou ik haar folteren en haar te dwingen om zelf ontslag te nemen. Natuurlijk zou ik zoiets nooit kunnen doen, maar ik denk het wel!
Dit is maar één van mijn honderden frustraties die ik graag zou willen vertalen in een boek, grof, eerlijk en ongecencureerd!
Voordat jullie denken dat ik iets tegen vrouwen heb wil ik even zeggen dat dit absoluut niet waar is, in tegendeel.
Wie helpt mij op weg?
Groeten
Om je op weg te helpen,
Ik zou je voorstellen en
Grof geschut is prima. Wel
Sorry, Dries, ik had het
Welkom!
Welkom Laurens!
Beste Laurens, Met grof
Grof, eerlijk en
Goede morgen allemaal, Tot
welkom!