Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Yarrid

Hoi allemaal, Ik ben Yarrid en ik ben al enkele jaren actief aan het schrijven. Als kind was ik al geprikkeld door het schrijven van simpele woorden zoals "maan", "roos" en "vis"". Later heb ik ook hele korte verhaaltjes van een honderdtal woorden geschreven. Heb ooit zelfs voor een dierenorganisatie die een kinderwedstrijd organiseerde de eerste prijs gewonnen. Dat was een boekenpakket, maar als kind ben je dan dolgelukkig. Vervolgens was er mijn puberale periode. Ik nam niet eens de moeite om nog iets te schrijven. Ik was eerder bezig met mezelf. Wat verandert er en wat is mijn identiteit. Dat is een fase die elke persoon moet doorgroeien en ook ik heb dat moeten doen. Lezen heeft me wel altijd in de ban weten te houden. Zo heb ik vooral de genres fantasy en horror ontdekt. Kreeg al snel van mijn leerkrachten Nederlands te horen dat het minderwaardige genres zijn, maar ach er is best wel meer uit te halen. Na mijn puberteit die tot mijn zestiende duurde heb ik de schrijfveer weer opgepakt en ben ik weer beginnen te schrijven. Tot op heden met weinig succes, maar ik ben iemand die niet opgeeft, snel weer uit de put kruipt en opnieuw begint te (her)schrijven. Uiteraard zullen meestal de genres van mijn verhalen binnen de fantasy en horror liggen. Soms betrap ik me dat zelfs soms sciencefiction kenmerken naarboven komen. Een andere passie van mij is het piano! Ik studeer er zelfs voor aan het conservatorium van Antwerpen. Ben benieuwd of ik het moeilijke eerste jaar voorbij geraak, maar doe er alleszins wel heel hard mijn best voor. Schrijven en muziek gaan hand in hand! Meestal komen de verhaalideeën in mij op terwijl ik zelf piano speel. Het zijn de meest ongelukkige momenten, maar ach... de beste uitvinding tot nu toe heb ik steeds bij me: de blocnote! Als er nog vragen zijn, hoor ik ze met plezier! Met muzikale en schrijvende groeten, Yarrid.

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Welkom (terug?) Je hebt al een account op dit forum onder de naam Hali volgens mij. Mag die weg? Want het is niet toegestaan twee accounts te hebben per persoon.

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Jij ook hartelijk welkom Yarrid. Ik zie dat je ook fantasy schrijf. Jammer dat er zo weinig naar wordt gevraagd. Heb ook nog een verhaaltje klaarliggen (1100 woorden) en heb geen idee of het ergens op lijkt. Bedankt voor jouw welkomswoorden!

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Yarrid :) Fantasy en horror minderwaardige genres?? Die leraar mag zich weleens na laten kijken :\\

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leren schrijven van A tot Z wat moet je nou met een boekenpakket als kind met weinig tevreden in de puberteit erg geleden de piano is een complex apparaat maar er is niets wat boven een blocnote gaat Welkom!

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Eef: nee ik schrijf geen songtektsten. Alleen verhalen en heel soms een klein gedichtje. @ Ka Sha Gan: Cool jou ook hier te ! :unibrow: Proficiat met je boek dat binnenkort wordt uitgegeven hé! :D

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Eef: nee ik schrijf geen songtektsten. Alleen verhalen en heel soms een klein gedichtje.
Dat lijkt mij nou juist zo leuk. (zeker als je goed piano kunt spelen) De ene passie met de andere delen.

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Yarrid. ;) Ook op het PF-forum heb je volgens mij heel lang een andere naam gebruikt. Dat mag natuurlijk best als je je aan de regels van een forum houdt, maar ik vind het soms wel verwarrend. Ik ga op elk forum consequent onder mijn eigen naam door het leven en verander ook mijn avatar liever niet. Dan weten mensen op den duur op wie ze reageren. Maar nu klink ik een beetje als de schoolmeester die ik in het echt ook ben. Waar bemoei ik me eigenlijk mee? In elk geval leuk dat er nu al heel wat fantasyfans op SOL actief zijn. :)

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Yarrid! Wat een ambitie en plannen! Houd dat vast want je kunt er zoveel mee en daarmee doel ik niet alleen op de toekomst, maar ook op het verbreden en ontwikkelen van jezelf! Veel succes! Liefs Janneke