Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Houthakker is de naam

Goedendag heren en dames van het goede leven. Anders dan de topictitel misschien doet vermoeden is mijn echte naam niet Houthakker. Ik heet Adriaan, al 17 jaar en 8 maanden lang om precies en volledig te zijn. Ik heb me de gewoonte aangeleerd om zo nu en dan een gedicht te schrijven. Deze flarden van mijn gedachtegang, emotie, gevoelens en overtuiging uitgedrukt in letters wil ik niemand onthouden. Vandaar dat ik mij hier heb aangemeld. Het lijkt me tof om hier elkaars werk te lezen en elkaar van onderbouwde en opbouwende feedback te voorzien. Ik hoop dan ook dat jullie mijn werk kunnen waarderen en dat het erg gezellig gaat worden met dit groentje erbij. Overigens, op een goede dag schrijf ik ook wel eens een column. Groeten, Adriaan de Houthakker P.s.: Dit weekend ben ik in het buitenland dus misschien is mijn start niet zo vliegend als gewenst en/of verwacht.

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha, ik ben 'gewoon' Nederlands. De naam verwijst naar mijn grote passie: drummen. Tijdens het uitoefenen ervan breekt er nogal eens wat hout.. Vandaar ;)

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Houthakker. Ik krijg bijna medelijden met die stokjes tijdens het drummen... Er overlijden er dus nogal een aantal .. ;)

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hai, Houthakker. Ik dacht: die gaat bomen hakken om papier voor zijn boeken bij elkaar te krijgen. Ambitieuze kerel ... :thumbsup: Laat maar eens snel zo'n takje, blaadje of stronkje zien.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom :)

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
welkom Houthakker! Drummer ook nog... daar heb ik wel iets mee en ook met gedichten Ik ben dus benieuwd, laat gauw eens iets lezen! :D

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Houthakker, welkom! Ik ben nauwelijks op proeflezen te vinden vanwege tijdstekort en eigenlijk helemaal niet bij de gedichten, maar ik wens je veel succes toe. In ieder geval heb je me al wel laten lachen:
... al 17 jaar en 8 maanden lang om precies en volledig te zijn.
Ik word oud. :O

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Houthakker, welkom! Ik ben nauwelijks op proeflezen te vinden vanwege tijdstekort en eigenlijk helemaal niet bij de gedichten, maar ik wens je veel succes toe. In ieder geval heb je me al wel laten lachen:
... al 17 jaar en 8 maanden lang om precies en volledig te zijn.
Ik word oud. :O
Trenke weet je nog wat ik op de meeting zei? Je kan zo 10 jaar jonger zijn, met hoe jij eruit ziet :D valt best mee dus!

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat schreef ik afgelopen weekend. Ik kan wel wat nieuws plaatsen... Check het proeflezen forum, ik wil nog een titel namelijk...

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Houthakker, leuke avatar heb je: geen boom meer te bekennen. Komen je voorouders uit de Sahara? Succes met schrijven!

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha nee, die komen uit een klein, vrij nat en waterig land. Het heet Nederland, misschien wel eens van gehoord? Kan best van niet hoor, 't is een vrij betekenisloos landje, vooral wat de economie betreft.