Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Waus!

Ik ben Waus, oftewel Aart. Ik ben 21 jaar en woon in Elburg, bij 2 cavia's en wat familieleden. Vijf jaar geleden begon ik met schrijven, in de zin van bedenken wat voor verhaal ik wou schrijven, en nu is een ander verhaal toe aan herschrijf nr. 6. Ja, ik was Corstiaan. Dries was zo lief om mijn naam weer te veranderen. Dat kan maximaal vijf keer per week, zei hij, dus hihi... :D Waus bevalt me stukken beter dan Corstiaan, merkte ik. Corstiaan is zo serieus, en dat ben ik lang niet altijd, dus dan maar weer Waus. De naamsverandering Waus > Corstiaan deed ik juist omdat Waus iets losmaakte uit mijn verleden, maar dat is ook weer opgelost dus nu kan Corstiaan weer weg :) Tijdelijk even iets anders was wel goed dus.

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Waus, welkom hier. het voelt zo vertrouwd. Met die Corstiaan, ook wel Cors of Corst had ik niets. Ik kon er maar niet aan wennen. Ik hoop dat we je matrozenpakje hier veel zullen zien, je gesnater zullen horen en waag het niet om ons weer je blote achterwerk te tonen, wat dan betekent dat je er weer tussenuit piept in de vorm van een andere persoonlijkheid. Wees jezelf!

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hee Wauske! Fijn dat jij er weer bent. Corstiaan klonk altijd een beetje alsof je jokte. Ik vind Waus veel leuker. Het past bij je, maar positief bedoeld. Je bent gewoon een Wauske :{} . Ook dat steeds veranderen van naam is 100% Waus!xas nb: Donald of dagobert zijn veel leuker dan die crepie ava van laatst. Misschien moet je eens een leuk plaatje van Gijs Gans gebruiken. xas

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Waus, ik vind dit echt iets om in jouw topic te doen. Kijk ik post nu, post 2010 net als het jaartal!!!!! 2000 heb ik ergens gemist helaas!xas

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Wausemans, met zo'n stralende avatar moet het wel goed met je gaan. Welkom dus, en vaarwel Corstiaan...

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Waus! Vind ik inderdaad beter klinken dan Corstiaan, daar had ik altijd een veel ouder persoon bij voor ogen :D Fan van Donald Duck?

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha, Sgo, mij topic associëren met zoiets :D Peregrine, ik heb alle Donald Duck pockets, vanaf 1970 t/m degene die deze maand uit is gekomen ;) Bedankt mensen :)

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom terug, Waus, ik zal Corstiaan niet missen (dat was slechts een omhulsel van de ware Waus)

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vind Waus ook veel leuker dan Corstiaan. Corstiaan klinkt inderdaad wel erg serieus dus welkom terug.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Zjors, die van dat kampvuur :D @Peregrine, wat is je oudste pocket? Via marktplaats kan je er een heleboel vinden :nod: @FS, ik ben gewoon Aart, en Waus is mijn SOL-naam ;)

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Waus is terug-van-niet-weggeweest zijn naam veranderen vindt hij een feest heb je een meervoudig persoonlijksheidssyndroom misschien? dan kunnen we nog wel wat veranderingen tegemoet zien bij elke nieuwe naam een ander gezicht en van mij een (hopelijk) leuk gedicht

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Fijn dat de "oude" Waus weer terug is. Ik vond Corstiaan niet bij je passen. Gelukkig is de bekende avatar ook weer terug!

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Waus, welkom. In gedachten bleef ik je altijd nog Waus noemen. Vrolijke avatar. :)

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Waussie, in mijn hoofd, ook als ik Corstiaan intikte, dacht ik altijd :{} Waus. Voor mij ben je dus niet weg geweest, maar alsnog van harte :{} welkom.

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Waus, blij dat je er weer bent. En nog wel Waus met uitroepteken - helemaal goed!

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Hartelijk welkom, mijnheer Waus. Ik hoop dat u veel aan ons forum zult hebben. De naam Corstiaan zegt me niets, dus voor mij bent u helemaal nieuw. Laat regelmatig eens iets van u horen. :unibrow:

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Peregrine, wat is je oudste pocket? Via marktplaats kan je er een heleboel vinden :nod:
Mijn oudste is nummer 20. Ik zal eens gaan snuffelen op marktplaats. Dat had ik nog niet gedaan. Bedankt voor de tip!