Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Voorstellen - eva laiste

Dag allemaal, ik kom even hallo zeggen. Omdat ik hier al een tijdje bezoeker ben, soms regelmatig, dan weer even niet. En omdat ik me nog niet heb voorgesteld. Ik ben wat gesloten van aard, daar komt het misschien door. Ook wist ik eerst niet of ik wel een blijvertje was, maar daar begint het nu wel op te lijken... In eerste instantie kwam ik hier voor de schrijfwedstrijden. Ik doe daar sinds kort aan mee en merk dat mijn verhalen iedere keer een klein beetje beter worden (vind ik zelf). Zo'n wedstrijd is de vriendelijkste 'schop onder de kont' die ik kan bedenken. Voor het eerst maak ik iets af! Tegenwoordig kom ik ook op andere delen van deze site, zoals proeflezen. Ik leer veel van jullie ervaringen en teksten, dank jullie wel daarvoor. Schrijven is voor mij een eerste levensbehoefte, soms maak ik liever een alinea af dan dat ik eet. Alhoewel het tussen een kop koffie en de computer soms wel lastig kiezen is. Ik maak korte verhalen, soms een gedicht en ik heb al meerdere denkbeeldige romans geschreven. Het moet op dit moment allemaal in verloren momenten gebeuren, tussen baan en kleine kinderen door. Toch ben ik nu productiever dan ik was toen ik zeeen van tijd had. Gek is dat. Ik kom jullie her en der vast nog tegen. Gegroet!

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Eva. Als ik af moet gaan op je avatar, houd je van sprookjesachtige verhalen. Juist als je een tikkeltje gesloten van aard bent, is schrijven een geweldige uitlaatklep. Blijf dat dus vooral doen! ;)

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Maar in dit tempo nader je dit jaar nog de 1000 posts, Hekate! ;) Die ga ik misschien in het jaar 2020 of zo halen. :D

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Eva, Ik ken de tweestrijd tussen willen schrijven en alle 'moetens' van een gezin. Ook ik ben elke keer weer blij als het me lukt wat schrijftijd tussen het huishouden/kinderen etc. te persen en het is inderdaad wonderlijk hoe je daar op een of andere manier productiever van lijkt te worden. Benieuwd hoe jij die ballen in de lucht houdt en tegelijk je schrijven ontwikkelt. Daar kan ik nog wel wat tips bij gebruiken!

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Hay: ik vind jouw avatar ook mooi. :) @Fien: Mijn balletjes vallen regelmatig naar beneden. De laatste deadline (PaulHarlandPrijs) heb ik bijvoorbeeld niet gehaald, daar baalde ik heel erg van. En 's avonds, als het hier stil wordt, ben ik vaak te moe om te schrijven, dat ken je misschien wel. Wat mij helpt is 1, 2 uurtjes op een weekendmiddag, alleen. Dit gebeurt niet vaak. Maar zodra die uurtjes er zijn, gebeurt er iets. Alsof je jezelf opent en dan komen de woorden vanzelf aanwaaien.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Eva! Leuke avatar :)
Toch ben ik nu productiever dan ik was toen ik zeeen van tijd had. Gek is dat.
Daar hebben meer mensen last van :D

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Donald is een beetje misselijk, heeft iets teveel alcohol gedronken :D kan je niet goed zien, maar dat ding rechtsonder is een lege groene fles.