Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

thjum

hallo ik ben Thjum 21 jaar ik schrijf al een tijd dingen waarvan ik het moeilijk vind het een naam te geven ik heb anderen nooit iets laten lezen daarom ben ik lid geworden om te lezen van anderen en van mezelf te laten lezen groet thjum

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Thjum, ik moest lachen om de opbouw van je bericht. Net een gedicht. :) Gaat je voorkeur naar poëzie uit, of schrijf je prozo? Als het dat laatste is: welk(e) genre(s).

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Dag Thjum, Ik heb eerst je gedicht bij proeflezen gelezen en nu je introductie. Welkom op dit forum. Je bent een ware aanwinst.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
mijn vader was groot fan van de tandeloze tijd, vandaar dat ik Thjum heet ik weet niet of ik meer poezie of proza schrijf ik durf het niet echt een naam te geven ik hou er gewoon van veel op enter te drukken. bedankt voor jullie hartelijk welkom hier op het forum

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
mijn vader was groot fan van de tandeloze tijd, vandaar dat ik Thjum heet ik weet niet of ik meer poezie of proza schrijf ik durf het niet echt een naam te geven ik hou er gewoon van veel op enter te drukken. bedankt voor jullie hartelijk welkom hier op het forum
Ik dacht al: ik heb die naam vaker gehoord maar waar ook weer? Prachtige boeken, het is alleen lang geleden dat ik ze las. Welkom!

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
'Ik hou er gewoon van veel op enter te drukken', is volgens mij een van de allerbeste motieven om te dichten. Geweldige zin weer! Welkom Thjum, met je bijzondere naam.