Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

En ik ben... - Leonie

Wel zo netjes om me eerst even te introduceren dacht ik zo. Ik ben Leonie (misschien is ook wel de reden van mijn gebruikersnaam, inderdaad), 14 jaar geleden ben ik geboren en aanstaande zondag ben ik 15 lentes oud. Mijn opa was een schrijver, mijn vaders generatie sloeg het schrijversgen over en ik heb het weer geërfd. Zonder schrijven zou ik dood gaan of uit elkaar ploffen van alle ingewikkelde hersenspinsel die langszoeven in mijn hoofd. Ik schrijf pas een paar jaar (hoogstens twee geloof ik) maar ik ben er verzot op en was benieuwd naar wat echte mensen er nu eigenlijk van vinden. (Tot nu toe postte ik vooral op wat amateuristischere fora).

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zo, dus hier zitten echte mensen? :ninja: :D Welkom, Leonie. Wat voor soort verhalen schrijf je?

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik schrijf vooral realitische verhalen (beetje richting chicklit-achtig soms) en korte verhalen, proza, gedichten en soms columns. Verder blog ik ook nog. Ik word aanstaande zondag 15 :P

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leonie, Welkom. Veel plezier. Erg leerzaam hier. Hier zitten inderdaad echte mensen. Met al hun kwalen en uitingen. Maak je maar klaar. Hah, neen, zo erg is het niet. Dat je al zo lang schrijft op die leeftijd. Wel mooi. Ga vooral zo door. Alvast een fijne verjaardag Cheers! Buitenstaander.

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Leonie, Veel plezier op dit forum. Je zult zien dat je hier heel snel heel veel leert. @ Buitenstaander: Ze wordt pas 15, breng haar nou niet op gekke ideeen. :p

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
:confused: ik zwijg al :P ik heb die reactie over dat bier al verwijdert.

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha, ik kom nog niet eens in de buurt van alcohol, 'een slimme meid, is op haar toekomst voorbereid' zeggen we dan maar. En nou, misschien dat ze voor jullie niet zo ingewikkeld zijn maar mijn leeftijdsgenoten gaan al vlug met hun oren klapperen. En ik schrijf momenteel aan een verhaal dat ik drie jaar geleden begonnen ben en dat ik nog altijd niet af heb geschreven (46 pagina's). Daarnaast nog over een verhaal dat er van de ene op de andere dag was, gewoon voor de fun (62 pagina's). En als laatste een verhaal dat ik gewoon deze zomer schrijf omdat ik daar een inspiratieboost door krijg en voor krijg steeds (30 pagina's). Vreemd maar waar, door dat verhaal kan ik aan de rest verder. En daarnaast alles wat in me op komt, wat betreft korte verhalen, gedichten, proza, columns, etc. En ja, dat is wel veel, maar ik denk dat je door variatie ook meerdere kanten van jezelf positief inzet.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha, ik kom nog niet eens in de buurt van alcohol, 'een slimme meid, is op haar toekomst voorbereid' zeggen we dan maar. En nou, misschien dat ze voor jullie niet zo ingewikkeld zijn maar mijn leeftijdsgenoten gaan al vlug met hun oren klapperen. En ik schrijf momenteel aan een verhaal dat ik drie jaar geleden begonnen ben en dat ik nog altijd niet af heb geschreven (46 pagina's). Daarnaast nog over een verhaal dat er van de ene op de andere dag was, gewoon voor de fun (62 pagina's). En als laatste een verhaal dat ik gewoon deze zomer schrijf omdat ik daar een inspiratieboost door krijg en voor krijg steeds (30 pagina's). Vreemd maar waar, door dat verhaal kan ik aan de rest verder. En daarnaast alles wat in me op komt, wat betreft korte verhalen, gedichten, proza, columns, etc. En ja, dat is wel veel, maar ik denk dat je door variatie ook meerdere kanten van jezelf positief inzet.
Mooi dat je inderdaad al heel veel schrijft. Ik heb erg veel respect voor je schrijfstijl, hoe je dit doet voor komen in dit topic. Welliswaar heb ik bijna nog geen fouten van je gezien. Ook erg volwassen hoe je schrijft. Erg goed gedaan, vind ik mooi om te zien!

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha, ik kom nog niet eens in de buurt van alcohol, 'een slimme meid, is op haar toekomst voorbereid' zeggen we dan maar. En nou, misschien dat ze voor jullie niet zo ingewikkeld zijn maar mijn leeftijdsgenoten gaan al vlug met hun oren klapperen. En ik schrijf momenteel aan een verhaal dat ik drie jaar geleden begonnen ben en dat ik nog altijd niet af heb geschreven (46 pagina's). Daarnaast nog over een verhaal dat er van de ene op de andere dag was, gewoon voor de fun (62 pagina's). En als laatste een verhaal dat ik gewoon deze zomer schrijf omdat ik daar een inspiratieboost door krijg en voor krijg steeds (30 pagina's). Vreemd maar waar, door dat verhaal kan ik aan de rest verder. En daarnaast alles wat in me op komt, wat betreft korte verhalen, gedichten, proza, columns, etc. En ja, dat is wel veel, maar ik denk dat je door variatie ook meerdere kanten van jezelf positief inzet.
Mooi dat je inderdaad al heel veel schrijft. Ik heb erg veel respect voor je schrijfstijl, hoe je dit doet voor komen in dit topic. Welliswaar heb ik bijna nog geen fouten van je gezien. Ook erg volwassen hoe je schrijft. Erg goed gedaan, vind ik mooi om te zien!
Dit roept toch weer het kleine meisje in mij op 'dankje dankje dankje' maar om het iets beter te verwoorden: het blijft echt leuk om dat soort dingen te horen. En dan mag ik toch hopen dat de verwachtingen niet al te hoog gegrepen liggen, ik ben ook maar slechts een meisje ergens in het land. Nou ik hoor vaak genoeg dat ik moeilijk praat zodra ik er woorden als, in principe of expliciet tegenaan gooi, van leeftijdsgenoten dan. En daar doel ik dan ook een beetje op met echte mensen. Maar alsnog, het is echt een groot compliment!

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Leonie, op dit forum. Ik wens je heel veel plezier en dat je alleen nog maar gekker mag worden van het schrijven.