JanJR - vanaf nu buitenstaander 28 juni 2010 - 8:52 Morgen allen, Vanaf heden 'ben ik een buitenstaander'. Via deze weg dat jullie het weten. Groet, Corstiaan schreef: Ok, 2 juli 2010 - 8:32 Ok, Buitenstaander, als jij tevreden bent met je naam, moet jij dat weten :nod: Mogen we je nog wel Jan noemen? Tuurlijk jongen. Zo heet ik toch in het dagelijkse leven? Groet, Jan. Login of registreer om te reageren Ik zeg: beter een typetje Lid sinds 16 jaar 1 maand RolGewone gebruiker 23 juli 2010 - 13:49 Ik zeg: beter een buitenstaander dan een binnenzitter (behalve als het hard regent) of een dwarsligger of een klerenhanger. Asperger verklaart misschien één en ander, achteraf. Login of registreer om te reageren Paginering Eerste pagina « eerste Vorige pagina ‹ vorige Page 1 Page 2 Huidige pagina 3
Corstiaan schreef: Ok, 2 juli 2010 - 8:32 Ok, Buitenstaander, als jij tevreden bent met je naam, moet jij dat weten :nod: Mogen we je nog wel Jan noemen? Tuurlijk jongen. Zo heet ik toch in het dagelijkse leven? Groet, Jan. Login of registreer om te reageren
Ik zeg: beter een typetje Lid sinds 16 jaar 1 maand RolGewone gebruiker 23 juli 2010 - 13:49 Ik zeg: beter een buitenstaander dan een binnenzitter (behalve als het hard regent) of een dwarsligger of een klerenhanger. Asperger verklaart misschien één en ander, achteraf. Login of registreer om te reageren
Corstiaan schreef: Ok,
Ik zeg: beter een