Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Anoukplant wordt Anoukboek

Dag allemaal! Mijn naam anoukplant is veranderd in anoukboek. Waarom? Omdat ik me door o.a. een discussie hier ging realiseren dat mijn naam bijna mijn eigen naam is, op 4 letters na. Toen ik bedacht dat ik ook öp andere plekken op internet, o.a. Hyves, zo heet, voelde het niet meer zo prettig. Ik heb niet echt iets te verbergen, maar hoef ook niet zo nodig overal traceerbaar te zijn. En ja, stel nou dat die bestseller er ooit komt, dan ben hier hier maar liever onvindbaar. :D Eigenlijk klopt deze naam op dit forum veel meer. Het is mijn voornaam met erachter mijn grootste passie: boeken. Om te lezen, maar ook steeds meer om te schrijven.

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Heb ik iets verkeerds gezegd?
Huh? Wat zou dat dan moeten zijn?
Ik heb je reactie gelezen met andere ogen dan jij het geschreven hebt. Daarom check ik even of ik je wel helemaal begreep. Je kunt je tekst (leesoefening!) ook opvatten als door iemand geschreven die nu..NU!...van een discussie afwil. Maar dat was kennelijk niet het geval. :o

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je bedoelt dat draaikonterella-gedoe? Ik bedoel dat ik lang heb zitten draaikonten over wel of geen andere naam en welke dan. Dat is dus nu voorbij.

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ben net terug van vakantie en lees hier deze amusante discussie. Ik vind Anoukboek ook leuk hoor, zolang je maar Anouk heet, dan weet ik nog wie je bent. Ik heet gewoon Lauri. Onder die naam ook gepubliceerd, ja m'n achternaam weten jullie lekker niet! Heb mijn naam in mijn leven al zo vaak veranderd, als ik het weer doe, herken ik mezelf niet meer.(grapje)'k Moet nog uitrusten van de vakantie, volgende week wil ik weer gaan schrijven. :)

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heet gewoon Lauri. Onder die naam ook gepubliceerd, ja m'n achternaam weten jullie lekker niet!
Ik lekker wel! Fijne vakantie gehad?

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Tja, Anoukboek, je hebt van die lieden, die weten alles! Ik dacht in mijn vakantie lekker te kunnen schrijven, maar dat liep heel anders. Toch leuke tijd gehad hoor, met voldoende inspiratie. En veel water, overstromingen!!