Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Nieuw hier! - Lisanne

Hoi allemaal! Ik ben Lisanne, 21 jaar en sinds 5 minuten lid van deze site. Ik schrijf al zolang ik mij kan herinneren gedichten, ter uitlaatklep, en sinds 2 jaar schrijf ik ook stukken tekst, voornamelijk poëtisch. Ik ben bezig met een boek, over de achtergrond van het krijgen van mijn dochter. En verder ben ik pabostudente. Wil je wat meer weten,.dan kan je me altijd een bericht sturen. gr. Lisanne

Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nou, laat ik dan eens een keer de eerste zijn? Welkom. Kijk maar eerst eens rustig rond, snuffel maar aan ons en de onderwerpen en verder: schrijf ze!

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hai Lisanne, Ik ben hier ook net nieuw dus het voelt nog een beetje onwennig om meteen al te reageren. Wat een schattige foto, zeg. Leuk dat je op de pabo zit, ik heb de lerarenopleiding gedaan alleen was voor de klas staan niks voor mij dus ben ik daarna pedagogiek gaan studeren. Veel succes met je boek.

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, en het onderwerp van je boek spreekt mij wel aan. Ik wens je veel succes met schrijven en natuurlijk ook je studie. :thumbsup:

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je doet me een beetje denken aan Lilly Allen op de foto. Leuk! Je was dus nog vrij jong toen je dochter geboren werd en dan naast het moederschap ook nog een studie volgen. Chapeau! xsg