Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

J.

Hallo!! Ik vond het tijd worden om me toch maar eens voor te stellen.. Ik ben al een tijd lid, maar heb me nog nooit echt voorgesteld. Nu ik (na al die tijd) nog steeds regelmatig deze site check, en ook al wat dingen bij proeflezen heb geplaatst, stel ik me toch maar eens voor. Beter laat dan nooit! J. is dus mijn naam die ik gebruik op het forum. Ik ben negentien jaar, en ik ga nog naar school. Ik schrijf nu sinds een half jaar, hele tijd gestopt, en toch weer opgepakt. Niet erg lang dus. Ik kan wel zeggen dat ik veel heb opgestoken (en nog steeds leer) van deze site, en ik ben nu dan ook serieus bezig met een verhaal, dat ook afgemaakt gaat worden.. Dat is tenminste de bedoeling. Verder ga ik graag uit. Ik lees redelijk veel (soms wat meer en soms wat minder), kijk graag tv, loop hard (maar niet te hard), en hou van lekker eten. Dat lijkt me wel genoeg voor nu, toch?

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het komt me een beetje raar voor om iemand welkom te heten die al een half jaar langer lid is dan ikzelf... :)

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Via: Ik ben inderdaad wel een beetje laat, ja. :) @Eva laiste en hexcaja: Dank jullie!

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
J, welkom alsnog op deze site! Ik wens je hier veel plezier en dat je het schrijfvirus maar flink te pakken mag krijgen!