Even voorstellen - Aileen
Hoi allemaal,
Ik ben al een tijdje aan het rondkijken op deze site, maar nu stel ik me ook maar eventjes voor: Ik ben Aileen (niet mijn echte naam). Ik ben dertien jaar en zit in de tweede klas van het gymnasium.
Op mijn negende ben ik begonnen met schrijven, geïnspireerd door een tekenfilm. Van alle kanten kreeg ik toen leuke reacties, hoewel mijn niveau toen wel erg laag was. Desalniettemin hebben die reacties me gemotiveerd verder te gaan met schrijven. Mijn grootste probleem is echter dat ik vaak geen inspiratie heb. Ik beperk mezelf misschien wel erg, want ik wil specifiek in het genre fantasy schrijven en ik vind mijn verhalen vaak te doorsnee (de grote verhaallijnen zijn vaak terug te vinden in andere boeken) of ik stop na een paar bladzijdes te schrijven, omdat ik het verhaal (en soms het taalgebruik) toch te kinderachtig vind. Daarom heb ik me aangemeld op dit forum. Ik ben er van overtuigd dat ik hier goede tips zal krijgen en dat mensen hier eerlijk hun mening over het verhaal geven, wat mensen in mijn omgeving vaak moeilijk vinden.
Nou, ik ga weer even verder kijken op de site!
Welkom Aileen. In je
Welkom Aileen! (:
Welkom Aileen. Ik hoop dat
Ja welkom, veel plezier en
Jullie zijn hier wel van het
Zo, bedankt! De rest van de
Hoi Aileen, welkom! Je
@ Janheij: bedankt voor je
Hoi Aileen! Veel plezier op
Ha die Aileen, Van harte
Welkom Aileen!
Welkom Aileen, hier op het