Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

isprakthar

Hallo, mijn echte naam is Geert, maar die was al bezet dus heb ik gekozen voor de naam van een personage uit een boek dat ik aan het schrijven ben. Ik ben 38 en woon in Vlaanderen, over een periode van een vijftal jaar heb een drietal boeken geschreven, en ben nu bezig aan een vierde, het lijkt wel een virus 8) Ik ben ook al mijn hele leven kunstschilder en heb een zwak voor fotografie. Van de drie boeken die ik reeds geschreven heb heb ik er ééntje uitgegeven bij unibook. Ik had daarvoor een vijftiental uitgeverijen een kopij van mijn manuscript opgestuurd, en alhoewel de commentaar overwegend positief was zagen ze het uiteindelijk toch niet zitten om met een ongekende Vlaamse schrijver samen te werken. De titel is "Bezeten, de geschiedenis van het boek der schaduwen". (vraagje; mag ik een link plaatsen naar mijn boek, omdat ik in de forumregels las dat reclame maken verboden is) Het resultaat is redelijk te noemen, alhoewel de kaft van de paperback nogal kwetsbaar is. Ik had het boek eerst door een tiental personen laten proef-lezen, en heb daarvan voornamelijk goede commentaar gekregen. Maar op een goed jaar en een half tijd heb ik slechts 62 boeken verkocht. Ik ben wel van plan nog een ander boek te publiceren via unibook genaamd "Het Duivelsei", maar zou natuurlijk veel liever met een uitgever in zee gaan. Sinds enkele maanden heb ik een bij-job in de bibliotheek van de gemeente waar ik woon. Ik heb mijn boek voorgesteld aan de bibliothecaris die heeft het gelezen en onmiddellijk aangekocht. (wat ik toch geen slecht teken vind) Ik geef niet op en ben nu andere bibliotheken aan het schrijven en mailen om hen mijn boek te presenteren. Doch dit is een vrij tijdrovende en kostelijke bezigheid. Ik vroeg me af of ik hier op de site een stuk kan plaatsen uit mijn boek, zodat jullie het kunnen lezen en er je mening over kunnen geven. MVG, Geert.

Lid sinds

18 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Geert, Welkom! Wat betreft je link: in je account kun je volgens mij je website invoeren. Goed om te merken dat je de regels goed gelezen hebt! Wat betreft het plaatsen van tekst: dat kun je doen bij het onderdeel proeflezen. Lees ook daar eerst even de regels (je max. 500 woorden plaatsen als ik het goed heb en je moet om gerichte kritiek vragen) De titels van je boeken klinken intrigrerend. Veel plezier hier op SOL en schrijfse! Edit: jouw onderschrift, een eigen taal?

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi set, het is niet mijn website maar een link naar unibook.com die ik zou willen plaatsen, is dat ook ok? Dank je, ik zal in proeflezen een stukje van het boek "Bezeten" plaatsen. Mijn onderschrift is idd een zelf uitgevonden taal, die van Isprakthar. Isprakthar is een alien/vampier die de aarde aandoet :D Het betekent "een goed jager wacht op het juiste moment". MVG, Geert.