Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo iedereen - Joni

Sta me toe me even voor te stellen. Mijn naam is Joni, ik ben zestien jaar oud (hopelijk is jong geweld welkom) en studeer humane wetenschappen. Mijn liefde voor schrijven ontstond ongeveer zeven jaar geleden toen ik voor de Nederlandse les verhaaltjes moest schrijven. Die liefde is nooit weggegaan. De verhaaltjes over hondjes, katjes en konijntjes hebben wel plaats geruimd voor de iets meer serieuze onderwerpen. Ik haal veel inspiratie uit boeken zoals 'Harry Potter' en 'In de ban van de ring', maar ook van mysterieuze series zoals 'Lost' en oude fabels, mythen, sprookjes, enzovoort. Ik droom ervan mijn verhalen te publiceren en mensen te laten genieten zoals ik ook zo kan genieten van het lezen van een goed boek.

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Joni op dit leuke forum. Ik ben ook nog slechts 15 en ook een groot Tolkien fan, dus met mij kan je praten ;) Ik hoop snel wat van je te lezen.

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Joni en ook ik ben nog niet zo oud. Ik ben pas 14 en ik geloof dat ik zelfs de jongste ben.
Ligt geheel en al aan je geboortedatum, ik ben ook veertien

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Joni en ook ik ben nog niet zo oud. Ik ben pas 14 en ik geloof dat ik zelfs de jongste ben.
Ligt geheel en al aan je geboortedatum, ik ben ook veertien
Na even controleren kan ik zelfs beweren dat je in elk geval níet de jongste bent :nod: Vind je 't erg?

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Veel jong geweld sinds kort. Allemaal welkom, al ben ik zelf niet een jonkie meer. Extra leuk voor mij, want ik probeer fantasy te schrijven voor de jeugd (vanaf een jaar of dertien, veertien). Nogmaals bij deze allemaal welkom.

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom op dit forum en ik ben benieuwd naar stukjes van jouw hand. Ik zelf schrijf ook magische verhalen voor kinderen, maar ben al lang geen kind meer, maar heb zelf een tweetal kinderen. Zij zijn ook geregeld "proefkonijnen" voor mijn schrijfsels.