A touch of magic - hexcaja
Hallo, mijn naam is Hexcaja (dat is een figuur uit één van mijn magische verhalen). Ik schrijf voornamelijk magische kinderverhalen. Eén van die verhalen is onlangs uitgegeven bij Boekscout. September vorig jaar. Verder heb ik nog een heleboel korte verhalen liggen, zes andere manuscripten met kinderverhalen en mijn droom is om ooit nog eens een thriller voor volwassenen te schrijven. Dan is de woordkeus wel even iets anders. Daarom ben ik lid geworden van dit forum zodat ik eens een keer iets uit kan proberen. Ik hoop dat jullie mij dan van kritiek kunnen voorzien.
Verder ben ik dol op lezen en films kijken. Ik droom er ook van om een eigen boekwinkeltje te hebben en om mijn honderden boeken in een mooie bibliotheek te zien. Een privé bibliotheek waarin ik mijn verhalen kan schrijven met boeken om mij heen. Ik ben een echte boekenfreak.
Ik ben pas sinds een paar dagen lid, maar misschien hebben jullie mijn naam al eens ergens tussen gezien. Ik zag namelijk net pas dit onderwerp. Kippig hè?
Verder ben ik gek op fietsen en sport ik 2 a 3x in de week. Ik doe aan fitness. Ik ben huisvrouw, maar hoop op een baantje bij de post. Vorig jaar was ik daarmee begonnen, maar een nieuwe heup heeft mij teruggeworpen. Nu slijt ik mijn weken voorlopig achter de computer en veel op deze site.
Groeten Hexcaja :{}
Hallo hexcaja. Je kan hier
Opsteken dat lukt wel. En is
Van harte welkom op dit
Bedankt voor dit warme
Hallo hexcaja, ik heb al
Halle Yvonnecm, bedankt voor
Hallo Hexcaja, welkom op deze
Hoi Hexcaja, veel plezier op