Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

A touch of magic - hexcaja

Hallo, mijn naam is Hexcaja (dat is een figuur uit één van mijn magische verhalen). Ik schrijf voornamelijk magische kinderverhalen. Eén van die verhalen is onlangs uitgegeven bij Boekscout. September vorig jaar. Verder heb ik nog een heleboel korte verhalen liggen, zes andere manuscripten met kinderverhalen en mijn droom is om ooit nog eens een thriller voor volwassenen te schrijven. Dan is de woordkeus wel even iets anders. Daarom ben ik lid geworden van dit forum zodat ik eens een keer iets uit kan proberen. Ik hoop dat jullie mij dan van kritiek kunnen voorzien. Verder ben ik dol op lezen en films kijken. Ik droom er ook van om een eigen boekwinkeltje te hebben en om mijn honderden boeken in een mooie bibliotheek te zien. Een privé bibliotheek waarin ik mijn verhalen kan schrijven met boeken om mij heen. Ik ben een echte boekenfreak. Ik ben pas sinds een paar dagen lid, maar misschien hebben jullie mijn naam al eens ergens tussen gezien. Ik zag namelijk net pas dit onderwerp. Kippig hè? Verder ben ik gek op fietsen en sport ik 2 a 3x in de week. Ik doe aan fitness. Ik ben huisvrouw, maar hoop op een baantje bij de post. Vorig jaar was ik daarmee begonnen, maar een nieuwe heup heeft mij teruggeworpen. Nu slijt ik mijn weken voorlopig achter de computer en veel op deze site. Groeten Hexcaja :{}

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Opsteken dat lukt wel. En is boekscout je goed bevallen? Ik heb laatst op de site gekeken en wat rondgevraagd op een ander forum, en daar waren ze er niet erg enthousiast over.

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor dit warme welkom. Ik heb er echt zin om met jullie van gedachten te wisselen over van alles en nog wat. Verder hoop ik jullie ook goede adviezen of ervaringen mee te kunnen geven. Groetjes Hexcaja :)

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo hexcaja, ik heb al kennis met je mogen maken bij het proeflezen. Gezellig dat je er bij komt. Je leert hier enorm veel. Ik heb ook een boek uitgegeven bij boekscout, maar mijn contract loopt deze maand af.

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Halle Yvonnecm, bedankt voor je reactie. Mijn contract bij Boekscout is nog maar net begonnen. Hoe zijn jouw ervaringen geweest. Zou je het weer doen of zou je toch voor een "gerenommeerde" uitgeverij gaan de volgende keer en zo ja waarom? Ik ben ook van plan binnenkort een stukje op proeflezen te zetten, maar eerst heb ik mij georienteerd door een aantal verhaaltjes en hun commentaren te lezen, waaronder die van jou. Wat ik tegenkwam kon ik wel iets mee. Ik vind het commentaar van een heleboel heel gedetailleerd en goed onderbouwd. Ik zie er erg naar uit om mijn stukjes ter commentaar aan te bieden. Groeten Hexcaja

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Hexcaja, welkom op deze site. Ik heb inderdaad hier en daar je naam al zien langskomen. Ik wens je heel veel schrijfplezier en dat het nog leuker mag worden mede door deze site!

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Hexcaja, veel plezier op dit forum en met het schrijven. Ben je al tegengekomen bij proeflezen, maar wil je hier ook even welkom heten.