Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

even voorstellen schrijfster

Hallo, Ik ben dus schrijfster, erg orgineel zul je denken...hmm. Oke ik ben een vrouw en heb al een boek geschreven, dat momenteel bij bijna alle webwinkels te koop is en besteld kan worden bij de boekhandel. Mijn boek is een autobiografie van mijn leven, waarin op een gegeven moment een ziekte komt. Mogelijk ga ik nog meer boeken schrijven, maar dan een ander onderwerp. groeten, schrijfster

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Welkom op het forum. Veel leesplezier en succes!

Ik hoop wel dat er in je boek iets minder enters te vinden zijn trouwens.

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo Schrijfster.

Welkom hier. Je hebt dus al een boek uitgegeven, en bent van plan om nog meer boeken te schrijven, wat voor genre wordt dat dan? Of ben je daar nog niet uit? Veel succes in elk geval met het schrijven.

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Bedankt voor jullie reacties.
Wat ik nog meer ga schrijven ?
Tja, ik kan moeilijk eindeloos doorgaan met autobiografisch schrijven
maar ik heb nog genoeg andere onderwerpen.
religie bv. en het zijn realistische onderwerpen.

groeten

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

[quote=schrijfster]Hallo,

Ik ben dus schrijfster, erg orgineel zul je denken...hmm.
Oke ik ben een vrouw en heb al een boek geschreven,
[/quote]

Haha, dit alles zei je naam al, maar je weet idd maar nooit wie er achter die naam zit. Welkom op dit forum. Op naar je tweede uitgave.

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Zjors, Leuk dat je ernaar vraagt, maar ik heb dit forum gevonden door de zoekmachine, dus is dan ook alles wat ik hier schrijf te vinden. Helaas heb ik al een keer gezien waar dat toe kan leiden. Toen gebruikte iemand in een recensie de reactie van een ander op dat forum. Uiteraard heb ik toen gemeld dat dat niet de bedoeling is, en is de bewuste recensie toen uiteindelijk verwijderd. Omdat de persoon in kwestie na een paar keer mailen over de recensie aangaf dat er nu wel genoeg over was gemaild, en als ik het dan niet goed vond ze het zouden verwijderen. groeten

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Je boek staat toch in de web winkel te koop? Sorry maar ik snap het niet helemaal. Je weet dat als je op dit forum zit sommige dingen te googlen is behalve het afgeschermde gedeelte. De boeken van de webwinkels zijn toch ook via google te vinden?

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Welkom schrijfster.
En mooi dat je je leven opgeschreven hebt en het in boekvorm hebt kunnnen gieten.
Ik wens je hier veel plezier en wie weet word je geinspireerd voor nog meer boeken.

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo,

Goed mijn boek is te vinden met google uiteraard, en ik schrijf onder een pseudoniem.
Maar iemand kan dus als ik mijn pseudoniem meld of titel van het boek meld in een forum bericht,
in het forum terecht komen als deze googled op de naam van de pseudoniem of titel boek.
Gevolg daarvan heb ik al verteld.
Maar nu heb ik inmiddels gezien dat dit gedeelte afgeschermd is.
Dus:

Hoop Geloof en Liefde
Droom en Realiteit

Pocket 89 pagina's
Uitgever: GigaBoek
Verkrijgbaar vanaf: september 2009
Auteur : Rosalynn Sutherland
Afmetingen : 134x12x195 mm
Gewicht : 130 gr
ISBN10 : 9085482402
ISBN13 : 9789085482406

zie voor meer informatie:

http://www.rosalynn-sutherland.name
en
http://www.keep-in-touch-4ya.nl

Lid sinds

18 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Gigaboek... ik ga er vanuit dat het POD is geweest en niet eigen beheer. Het feit dat het boek er nu is, zorgt ervoor dat ik niet verder op de verschillen inga, maar je kunt de verschillen tussen die twee ook via de zoekfunctie op dit forum vinden. Kwestie van de juiste topics uitkiezen.

Afgaande op je reacties, je vragen, mijn jarenlange ervaring, e.d., benadruk ik met klem dat jij EERST maar eens moet beginnen met te bekijken hoe ver je komt met het promoten van je boek via de gratis kanalen.

Veel succes!

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Griseo, zal ik via contact een mail naar je sturen om verder te kletsen ? De gratis kanalen ken ik nog niet allemaal, onlangs kreeg ik een afwijzing omdat mijn boek eigenbeheer zou zijn, en ze de mankracht niet hebben om dat ook nog te doen (recenseren). En als ik me goed herinner heb ik van schrijvenonline een afwijzing gehad omdat autobiografie nu niet in hun belangstelling staat, en ze dit al eens uitgebreid hebben besproken. En zoals ik elders al schreef organisaties zoals verenigingen en stichtingen, staan niet direct te juichen, waarschijnlijk omdat ik het zelf regel, ipv een uitgever.

Lid sinds

18 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

@Schrijfster,

Ik heb er geen probleem mee om een keer met je te brainstormen over welke gratis wegen je zou kunnen bewandelen.