Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Van de Pot Gerukt

Reeds een jaar fiets ik hier nu en dan rond. Anderhalve maand geleden heb ik alles laten vallen, behalve mijn deerne en nazaten, om full time te schrijven. En zie, de eerste kleine stap is gezet. Ik won zowaar een schrijfwedstrijd van Sebes & Van Gelderen. Gratis redactieronde en kennismaking als ik de afstand kan overbruggen, Ik toef namelijk in de buurt van Barcelona. Een aantal columns schrijf ik voor ze.nl en in deel zeven van het boek 1001 liefdes is een stuk mijner opgenomen. Enfin, aangenaam. Was getekend

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hé waar zat je het afgelopen jaar? In ieder geval niet vastgeplakt op een wcbril in Spanje, want als ik je zo belees moet ik je itt bovenstaande opmerking zeker serieus nemen. Ik steek mijn hand uit naar "allesbehalve gek" en zeg dat ik "allesbehalve slonsig" ben xSgoojur

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
En waarom gebruik je van die officiële taal? Als je dat blijft volhouden, verlies ik mijn interesse. Sorry. Nee, zonder dollen: Van harte welkom hier en gefeliciteerd met het winnen van die schrijfwedstrijd. Enne: Wat een luxe zeg, full time schrijven!

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een kleintje met mayonaise, ...mmm, waar doet dat mij aan denken? :D Welkom van de pot gerukt!

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Allemaal en iedereen, Bedankt voor de welkomstgroeten. Mocht het U enigszins interesseren: Ik blijf hier posten en op mijn blog de evlutie van het schrijven berichten. Was getekend

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik weet waar die naam vandaan komt: Als je een jaar rondfietst op Sol zonder wat te doen, zat je waarschijnlijk ook zo lang op het toilet zonder iets te doen.. En de rest volgt zichzelf... In ieder geval welkom Vdpg!

Lid sinds

17 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zulk taal gebruik en dan zo'n naam :D Toevallig las ik vandaag in een nieuwsbrief over je succes, gefeliciteerd!

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom hier en gefeliciteerd met het winnen van die wedstrijd. Ik zit ook op een berg te schrijven, maar dan in Zuid Californie. Succes!

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zulk taal gebruik en dan zo'n naam :D
Dacht ik ook al, strookt niet echt met elkaar. Maar afijn, welkom!

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hangt taalgebruik samen met het al dan niet van de pot gerukt zijn? Verschillende wereldleiders en regeringen ziende heb ik toch mijn twijfels of deze stelling zo glashelder is. Was getekend

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik weet waar die naam vandaan komt: Als je een jaar rondfietst op Sol zonder wat te doen, zat je waarschijnlijk ook zo lang op het toilet zonder iets te doen.. En de rest volgt zichzelf... In ieder geval welkom Vdpg!
:D Welkom! Nog iemand uit Spanje :) Ik zit iets zuidelijker, in de buurt van Alicante.

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik las het op Twitter, en bezocht je site, groeten uit de Hollandse Polder, voeg ik je meteen toe aan mijn Twit!

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Inderdaad 'van de pot gerukt' het is mogelijk om in dure woorden volslagen onzin of totale nietszeggende boodschappen te verkondigen. De politiek is daar een mooi voorbeeld van. Jij hoop/ denk ik niet dan! :p :D

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Van de pot gerukt; ik hoop niet dat u daardoor in hoge nood bent geraakt. Desalniettemin van harte gefeliciteerd met de winst van de schrijfpot. Zo blijft men toch nog min of meer met de pot verbonden en dat is maar goed ook ;) Overigens welkom.

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
hoi, hoi, ook koud in Barcelona? in Andalusië, nat en nat. welkom op sol, vdpg, was getekend })