Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

BORUTO

Hallo Forum Lezers, Hierbij wil ik mij even voorstellen: mijn naam is Jan-Willem en op dit moment ben ik 33 en doe ik aan schrijven ;-) en ben ik voor het eerst op een internet forum! Nu ik deze website bezoek is er een hele nieuwe wereld voor mij open gegaan. Waarvoor mijn dank en complimenten voor deze site. Sinds begin dit jaar 2008, ben ik begonnen om een verhaaltje te schrijven,dit groeide uit naar het idee voor een boekje, waar naar het idee nog verder uit de hand is gelopen en ik nu een verhaal heb om een serie van 3 boeken te kunnen schrijven. Ik had voorheen geen voornemen om ooit een boek te creeren, maar het hele idee en het schrijven bevalt mij zo goed dat ik er iets moois van wil maken en het (zelf?) wil uit geven. Normaliter doe ik alles zelf, maar voor iets waar ik geen kennis en ervaring in heb en toch iets moois wil maken, heb ik toch echt advies nodig. Mijn grootste struikelblok is het feit dat ik erg slecht ben in grammatica en spelling (wat waarschijnlijk ook wel naar voren komt in mijn introductie :-( , of dit nu Nederlands, Engels of een andere taal is ik heb er geen gevoel of inzicht voor. In het daagelijkse leven heb ik goede baan als B2B verkoper van grondstoffen in heel Europa. Door mijn studie en werk spreek en schrijf ik voornamelijk (80%) in het Engels en dat draagt niet bij aan mij kennis van het Nederlands. Mij ambitie is dan ook het mijn boek zelf in het Engles te vertalen en ook weer uit te geven. Maar dat ligt een beetje aan het eind resultaat van het eerste boek in het Nederlands. Het viel mij op tijdens mijn research dat de meeste auteurs problemen hebben met de commercie en ik weer problemen heb met de inhoud van het boek. Het schrijven van mijn boek zie ik los van het uiteindelijke promoten en dat zie ik als een aparte “hobby” en brengt mij net zoveel plezier als het schrijven en bedenken van nieuwe verhaal lijnen. Ik hoop dan ook dat er een wissel werking komt tussen mijn commerciele kennis en jullie boeken kennis. Ik weet niet wat ik nog meer kan vertellen aangezien ik niet weet wat ik over me zelf moet vertellen en ook nog relevant is voor dit forum? Mochten jullie meer over mij willen weten: stel je vraag. Ik hoop dat ik veel van jullie kan leren om uiteindelijk een leuk boekje te kunnen/mogen uitbrengen. Aan de andere kant hoop ik bij te kunnen dragen aan de Commerciele kanten die komen kijken bij een boek of uitgave ervan. Sorry, de intro is iets langer geworden dan ik had gedacht, maar dat komt weer omdat ik op sommige momenten door blijf schrijven en elke keer weer iets weet aan te vullen en zodoende er nooit een eind komt aan mijn intro/verhaal. Zo is het ook gaat het ook met mijn boek, een idee van 200 woorden,dat is uitgegroeid naar een verhaal van nu met meer dan 15.000 woorden. En dit is nog steeds maar een opzet of uiteen zetting van mijn gedachten! OK, nu moet ik echt stoppen. Met Vriendelijke Groet J.W.

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik had je hier al ergens gezien, maar bij het voorstellen was je er bij mij doorheen gepiept. Dus alsnog een verlaat 'Welkom'.