Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Philosophy...

...in enkele woorden: -30, -Vrouw, moeder, mezelf, en niet perse in deze volgorde, -Soms onzeker, impulsief, emotie-swinger, -Empathisch, ruimdenkend, gevoelig, creatief, -Paarden, honden, buitenleven, -Tekenen, schilderen, schrijven, lezen, -Beginnend schrijfster Ik ben op deze sit/dit forum voor heel veel tips en informatie, om te lezen en vooral leren van alle anderen en mijn eigen eieren kwijt te kunnen.

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Philosophy, Verwissel paarden voor katten en tel er 7 jaar bij op en ik kijk in de spiegel! Welkom! Er is zeker veel te leren hier! xsg

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor jullie welkom! Ik vind het ook erg leerzaam en inspirerend om hier rond te hangen, wat ik trouwens nu al veel te veel doe... Eergisteren een stukje op proeflezen gezet en wat is dat fijn! Het maakt het "echter", omdat ik nog nooit iemand een stukje heb laten lezen. Maar ik merk dat ik niet meer verder kon omdat ik helemaal geen idee had of het uberhaupt wel iets was... En door de tips en verbeterpunten krijg ik gewoon weer nieuwe moed! Nu al bedankt allemaal!

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Haal er acht jaar af, vrouw wordt man en paarden en honden vervangen door katten en dat ben ik ;) Welkom Pp! Om telkens Philosophy te schrijven is wat teveel van het goede :)

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat ik dan weer grappig vind, op andere fora zou mijn persoons beschrijving wat wenkbrauwen hebben doen rijzen...Hier lijken mijn eigenschappen toch net iets beter begrepen te worden...? Aaah, ik voel me thuis!

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat is mooi P. Je kan je eigenschappen etc. heel concreet en kortbondig onder woorden brengen. Dat is toch juist mooi? We zien graag je schrijven tegemoet in Proeflezen.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Philosophy, ook al kennen we elkaar al een beetje! Ik wens je veel creatief plezier hier op het forum. :D

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ah, bekende akkoorden op een gelijkgestemde viool. Welkom, hopelijk ligt jouw steen nu op de juiste plaats :D . Ik zie uit naar diepdoorspitte gedachten :P Groetjessss Daantie

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Hi, doctor Phil. We hopen veel aan je filosofische beschouwingen te hebben. Ah, je dacht dat het andersom om was? ;)