Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Sgoojur hier!

Hallo ik ben Sgoojur, Mijn digitale hand voor jullie. De naam Sgoojur is het koosnaampje van het allerliefste meisje op aarde. Ze doet zich geen moeite, maar is mooi van zichzelf. Als ik de toetsen van de laptop beroer moet ik ook af en toe van het scherm weg en in haar stalendblauw kijken om vervolgens op het rode kruis rechts boven drukken. Out of the blue en volledig blanco begon ik in mei dit jaar met het schrijven van een boek. Hoewel er nogal wat beren op de weg lagen ben ik ondertussen al aardig op weg. Verder ben ik redelijk sportief ingesteld en ben ik werzaam in de zorg. Ik zie uit naar nieuwe inzichten over alles wat te maken heeft met schrijven! Groetjes xSg

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Sgoojur, ik ben hier zelf ook vrij nieuw maar voor je het weet zit je aan de 100 posts. Mag ik vragen wat voor boek je aan het schrijven bent?

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja dat mag je zeker vragen. het boek is een combi van drama-thriller-roman met een tikje humor. groetjes xsg

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Sgoogur (Verbastering van het 'liefhebbende' schooier? :) ) Dus je bent gewoon met een boek begonnen te schrijven? Had je al een heel idee in je hoofd uitgewerkt dan? En nog steeds volt het werk goed? Ben benieuwd. Veel plezier hier op het forum, het zal je heel wat wijzer maken! Groetjesss D.

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Sgoojur! En succes met het schrijven van je tikje-humoristische drame-thriller-roman. :nod: :thumbsup:

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je Marlies en Jascha. Doe mijn uiterste best! Ben benieuwd of er markt voor is. Nee Daantje, op een dag dacht ik iets als Eureka! Ik schrijf even een boek en ben gewoon begonnen. Ben ondertussen 3 maal opnieuw begonnen. Had geen plan klaar. Zo werkt het natuurlijk niet. Nu ben ik op bladzijde 50 aanbeland met mijn tweede herschrijf. xsg

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wacht maar tot het af en nagekeken is. Ik heb mijn manuscript nu al ongeveer 4 keer herschreven, HELEMAAL!. DEADLINE 10 oktober............! ;-) Welkom en succes!

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Atreju, Ik verheug me nu al op mijn 4e herschrijf. Dan ben ik weer een stuk verderop weg. Dargor: Hallo, ben benieuwd of ik die penny van pensioen gewonnen heb sekhmet: Ik hoop veel te leren van je wijsheden. Ontcijfer eerst eens je onderschrift. Is een stuk lastiger dan die van mij.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, heel hartelijk welkom sgoojur, spreek je dat uit als schooier?

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Waus: Mijn dochter schrijft vaak sg ipv sch, vandaar. Parrot: Mooie levensles, je handtekening, mooi gevonden. Zal hem goed in mij oren knopen Stasje: Gaat zeker lukken. Ben voornemens flink wat literaire verdieping te zoeken op de site Tja, Ja je kijkt ook heel verstandig. Fellowship: Ja hoor spreek je uit als schooier. Groetjes Sgoojur.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Weinig mensen zien het, maar jij zag gelijk dat ik verstandig ben. Pientere knaap, hoor. Je komt er nog wel achter hoe ontzettend verstandig ik kan zijn }) .

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Sollers, *Diepe adem hier* Voor de draad ermee. Het laatste wat ik wil is vaste ( en ook de nieuwe) mensen van de site om de tuin leiden en nu voelt het nou ja, niet eerlijk. :( Ik Sgoojur, ben gewoon Astrid xas. Dus al die digitale handen aan bijna iedereen hierboven heb ik al een keer gegeven. Ik heb mij onder een andere naam ingelogd, omdat ik heel graag een nieuwe frisse start wil maken. Ik hoop dat jullie mij alsnog die kans willen geven. :confused: Spontaan ben ik nu eenmaal, maar ik zal zoals mij geadviseerd werd minder vlug op verzenden drukken en on topic blijven. Heel graag wil ik praten over alles wat met schrijven te maken heeft. :lol: Op zz ben ik Amjas en ook heel erg serieus. Met sgoojur hoop ik dat jullie die xas al vergeten zijn. Groetjes Sgoojur.

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
p.s. terugkeer is met mijn toestemming omdat vertrek op eigen initiatief was. Oorspronkelijke account blijft wel geblokkeerd.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Sgoojur, Astridxas, Amjas, wat maakt het uit? Je bent welkom, als het aan mij ligt :) Maar dat wist je al :P

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom terug dan As... eh, ik bedoel Sgojur :D Ik had het al verwacht. Je vertrok immers als de populaire stamgast van een café die uren voor sluitingstijd zijn vertrek aankondigt, uiterst traag achteruit schuifelt richting de deur, onderweg nog uitgebreid handen schudt en praatjes maakt, vlak voor de deur nog een pilsje bestelt en eenmaal buiten met zijn neus tegen het venster gedrukt blijft staan wachten, ook al voorkomt een zwart gordijn dat hij nog iets kan zien van wat zich binnen voltrekt. Je hebt het nog lang volgehouden ;) Fijn dat ik je weer mag begroeten :nod:

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
groetjes xsg
Toen moest er vanwege dat altijd xas erachter een lichtje zijn gaan branden :!: Welkom terug! Groeten, xei (de x-as en de y-as)

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oh, ik sta echt te stralen hier! :!: Zo blij dat ik het gezegd heb! Echt waar. Pink zowaar een traantje weg. :o Dankjewel allemaal! Dargor; "U heeft wijze woorden gesproken." Bron; Balkenende tegen Verdonk gisteren in de kamer. Maar hé, ik houd dit account in ere! Zal er zuinig mee omgaan, dus ik ga een stuk minder snel op verzenden drukken. Een waarschuwing aan mezelf!

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@Sgoojur: Ik herken het... :nod: Een paar jaar geleden was ik online net zo emotioneel, net zo impulsief en net zo gevoelig als jij... Het zorgde zelfs een keer voor een onvrijwillige ban op een forum ;). Ik trok me alles veel te veel aan, en ik heb ook menig traantje erom moeten laten. Nu is mijn karakter niet veranderd, maar ik heb wel geleerd om online zaken wat verstandelijker te benaderen en niet gelijk overal met heel mijn ziel in te springen. Ik hoop dat je erin slaagt om hier je geluk weer te vinden Astrid! :nod: :thumbsup: Met een :{} op je wang erbij als troost.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Jij bent echt een schooier. Ik moet er wel over nadenken of ik je welkom heet. Shit, heb ik al gedaan. Klopt het dat ik die foto eerder heb gezien? Dan moet ik in het vervolg ook maar wat zakelijker worden, Dargor. Wel moeilijk voor mij omdat ik geen zakelijke kant heb. Ik verwacht nu eigenlijk wel een heel mooi en gevoelig gedicht van je, Sgoojur.