Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo, Wondelgijn hier!

Als Wondelgijn bewandel ik al een tijdje verschillende sites op het internet. Dit bevalt me prima, een mens heeft soms tenslotte een incognito nodig... :D Mijn schrijfprobeersels ben ik op dit moment wat verder aan het uitdiepen, dus vandaar mijn aanmelding hier. Ik ben reuze benieuwd naar jullie schrijverij en hoop jullie dus regelmatig ergens tegen te komen! Tot snel!! Goet, Wondelgijn :)

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi, welkom, Grappige naam, dacht ik. Het heeft iets ouderwets, zoals Maagdekijn of Annechien. Ik heb meteen gegoogled en je gevonden, dus incognito.....hoeft ook niet want als schrijver vind je hier een gezellig en leerzaam onthaal.

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Wondergijn, dit is voor jou volgens mij een prima moment om je aan te melden. Informatie genoeg te verkrijgen. Veel plezier. Groetjes D.

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hihi, kwestie van een paar lettertjes van plaats te wisselen dus. Maar laat me je gewoon als Wondelgijn welkom heten hier op het forum. Vind het een erg mooie naam en zou bijna spontaan een sprookjesverhaal beginnen schrijven over een Vrouwtje Theelepel-achtig figuurtje :D.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik kwam er niet uit. Het dichtste bij was Lodewijntje, maar daar is -tje teveel en in jouw naam de letters N en G...

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hartelijk welkom Wondelgijn, doe je best en de uitgevers omarmen je als jong talent.

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
hoi Gwendolijn! Prachtige echte naam heb je! Maar hier houden we het dus op Wondelgijn. Een intrigerend en lekker middeleeuws klinkend pseudoniem. Veel succes en schrijfplezier toegewenst en tot ziens op dit forum! groetjes, Tjitske

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank jullie wel allemaal! Ik moet jullie zeggen dat ik nog steeds bezig ben om deze pagina te verkennen. Het lijkt bijna wel een oud stadje, er is zoveel te lezen en te ontdekken! En als je denkt dat je alles hebt gelezen en gezien, ontdek ik weer een nieuw hoekje! Ik ben nog lang niet klaar hier!