Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Klavertje4 heeft schrijvenonline ook gevonden

Hallo allemaal, Hier een berichtje van deze nieuweling. 25 jaar oud, wonend in Noord-Brabant en sinds kort bezig met het schrijven van korte verhalen. Groetjes, Klavertje4

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Klavertje4! Alweer eentje uit het zuiden des lands. Succes met schrijven, aan geluk zal het je niet ontbreken ;)

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Klavertje4, hier is geluk alleen niet voldoende :D . Inspanning en doorzettingsvermogen zijn onontbeerlijk. Veel plezier op de site! Groetjesss D.

Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
haha, sorry Waus, het was een insidegrap. Als Klavertje4 is wie ik denk dat het is, snapt ze hem. En anders slaat mijn post nergens op :o

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik dacht dat je Klavertje probeerde te testen :) Hihi, Klavertje, ben jij degene die Sjee denkt dat je bent?

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Allemaal, Dank voor het welkom. Daantie, Inspanning, doorzettingsvermogen en geluk lijkt mij ook een mooie combinatie. Sjee, Ik snap jouw postje wel vandaag. Voor wie hem niet snapt blijft de vraag. ;)

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik dacht aan een researchvraagje. Blijkt het dus toch iets anders te zijn... :) Leuk dat jullie elkaar al kennen. Mag ik vragen waarvan?

Lid sinds

18 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
IK denk aan een heel ander Klavertje! En dat is een hij en hij schrijft ook bij VK blog. Wat een mysteries weer :ninja:

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mysteries zijn onmisbaar als het op schrijven aankomt. :) Toch zal ik hier onthullen dat ik geen 'hij' ben, en dus niet het Klavertje waar Asdale op doelt. Groetjes, Klavertje4

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Veel geluk hier, maar daar zal jij wel geen gebrek aan hebben! Dus je bent iemand die terug komt van weggeweest en bij de vrijwillige brandweer werkzaam is en vrouw is. Hoe moeilijk kan het zijn? Moeilijk dus! xas

Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Grappig dat mijn zin zo'n eigen leven gaat leiden... :D Toevallig heb ik Klavertje4 dinsdag bij de gratis workshop literaire technieken in Eindhoven ontmoet. We kregen een opdracht om iets in het gebouw te beschrijven en zij koos een plattegrond van een ontruimingsplan. Ik een achtergelaten stuk schilderstape.

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wederom dank voor het welkom. :) Aan creativiteit ook geen gebrek hier, dat is een goed teken. Het toeval, of het geluk, wil dat ik vandaag een potje heb gehad, met twee zaadjes waar een klavertje4 plantje uit kan komen als ik geluk heb. :)

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Klavertje4, welkom op de site van SOL en aan boord van mijn Fokker Fellowship. Ik hoop dat je een echte klaver4 bent want de kist is oud en gammel en wat geluk kan ik wel gebruiken. Maar zolang we nog niet zijn gecrasht vlieg ik je overal heen waar je maar wilt. Als zeer gewaardeerd forumlid vlieg je 1e klas, laat me weten wat je wensen zijn. ‘So fasten your seatbelts, ready for take off.’

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Klavertje4. Succes met je verhalen en veel plezier op dit forum!