Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Even voorstellen: Johan Zadelhuis

Ik heb begrepen dat ik mij via dit kanaal kan voorstellen aan de forumgebruikers van schrijven online. Mijn naam is Johan Zadelhuis, ik ben 47 jaar en schrijf al enige tijd. Tot nu toe heb ik nog niets kunnen uitgeven, maar daar komt binnenkort waarschijnlijk verandering in. Een vrij grote uitgever heeft interesse getoond in mijn manusscript. Ik volg jullie forum al enige tijd, vind het soms erg interessant, maar het valt me ook op dat vaak toch erg negatieve reacties worden geplaatst. Maar goed, ook dat zal er bij horen. Ik kan niet altijd ontdekken in welk stadium jullie verkeren, hobby-schrijver of brood-schrijver of alles daar tussen in, of dat men gewoon geinteresseerd is in alles rondom het schrijven zonder zelf direct te schrijven. Ik lijk helaas niet op Harry Mulisch, zowel qua schrijfstijl als uiterlijk lopen wij sterk uiteen. Ik ben sinds enkele jaren weer alleenstaand, maar wel met hond. Verder werk ik in de reclame-wereld. Mijn hobby's zijn, naast schrijven van korte verhalen en novelles, reizen |(vooral Afrika is erg aantrekkelijk), lezen, het volgen van NTI cursussen op kookgebied en skutsje zeilen. Ik zou het leuk vinden als jullie, onbetaald, eens een stukje van mij zouden willen proeflezen.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Welkom in ons bizarre wereldje. Je kunt rustig een stukje bij proeflezen plaatsen (max. 500 woorden) en krijgt ongetwijfeld reacties. Succes.

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom in ons bizarre wereldje. Je kunt rustig een stukje bij proeflezen plaatsen (max. 500 woorden) en krijgt ongetwijfeld reacties. Succes.
Dank je Tja, dat zal ik zeker doen. Maar waarom bizar?

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Lees eens wat rond, dan ontdek je het wel... :nod: En nu ik hier toch wat post: WELKOM!

Lid sinds

18 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Motiverend om te weten dat een grote uitgever belangstelling heeft voor je werk!! Is dat ook een reisverhaal, of pure fictie? In welk genre als ik vragen mag? En welkom!

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey Zadelhuis, welkom! Waarom op Mulisch willen lijken? Daar hebben we er al een van, meer dan genoeg, een Zadelhuis daarentegen, kan ik me zo niet herinneren. Ja, er wordt hier inderdaad regelmatig kritiek gespuid. Soms in overvloed, maar, zoals je al zei: dat hoort erbij. Voordeel tot het echte leven: over gedram lees je gwoon heen :) . Ben benieuwd naar je schrijfsel, ga je nog een stukje bij proeflezen zetten? Je bent dus benieuwd wie hier al dan niet broodschrijver is? Ik ben op dit moment zelfstudie schrijf student (moet mezelf toch ergens achter verbergen :) ) en kijk vol verlangen naar dromen die op elke hoek van de straat schijnen te liggen nu ik me er echt mee bezig houdt. Iedere mislukkig op schrijfwedstrijdgebied sterkt me om vooral door te gaan. Who cares? I houd van mijn eigen geschrijf en misschien wordt het ooit nog wel eens erkend. Tot die tijd zet ik oogklepjes op en negeer ik iedereen die het tegendeel probeert te bewijzen :D . Het komt allemaal goed. Veel plezier hier, misschien ga je het wel net zo leuk vinden als ik. Groetjesss

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Johan! Ps: Je bent toch wel op de hoogte van de nieuwe tarieven? Onderwerp plaatsen: 10 - euro Reactie plaatsen: 1,50 - euro Ongeacht het aantal tikken.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Op wiens rekening? }) Liefst op de mijne natuurlijk. :p Ik zou eigenlijk helemaal niet graag op Harry M. willen lijken. Niet qua uiterlijk, in elk geval.

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Harry is een groot schrijver en ik ben het met hem eens als hij zegt: een schrijver ben je, dat word je niet, dat ben je. Johan: kijk maar in de fora over uitgeven, boekpresentaties en het hele schrijfproces. Interessant, echt waar.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Johan Zadelhuis, welkom op de site van SOL en aan boord van mijn Fokker Fellowship. Ik hou van mensen die schrijven en van hun vrijheid houden. Hopelijk komt je boek binnenkort uit. Eén feature heb je al want ik vlieg ik je overal heen waar je maar wilt. Als zeer gewaardeerd forumlid vlieg je 1e klas, laat me weten wat je wensen zijn. ‘So fasten your seatbelts, ready for take off.’

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Van harte welkom Johan :nod: Voel je vrij bij te dragen aan welk topic dan ook, en succes met het schrijven.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beter laat dan nooit, welkom! Waar schrijf je over als ik vragen mag? Veel plezier hier!