Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo, ik ben Mare

Hallo, mijn naam is Mare en ik ben nieuw hier. Ik schrijf al jaren elke ochtend (dagboek)aantekeningen om mijn hoofd leeg te maken. Een soort dagelijkse dump. Allereerst omdat ik vreselijk behoefte had aan juist dàt: rust in mijn overvolle hoofd. Maar na een tijd merkte ik dat de ontstane ruimte zich vulde met flarden, fragmenten, en ideeën voor verhalen. En langzaam zijn deze dagelijkse pagina’s tot een solide groeibodem voor verhalen geworden. Schrijven is voor mij allereerst hard werken. Ik geloof niet in een goddelijke bron van inspiratie. Ik moet het simpelweg doen, elke dag. Alleen zo krijg ik materiaal in handen waarop ik kan doorbouwen. In mijn uppie schrijven is heerlijk en ik koester de vrijheid. Er zijn geen grenzen! Ik kan alle kanten op. Maar het alleen ploeteren heeft ook zijn beperkingen: in je eentje kom je maar zover. Onderhand heb ik behoefte aan nieuwe input. En op termijn feedback en kritiek, ik zoek reflectie en groei (in richtingen die ik nu niet kan verzinnen). Dag!

Lid sinds

14 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Mare, welkom hier! Een dagelijkse dump, wat leuk omschreven :nod:

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
En ook om gewoon wat te dumpen ;) Welkom, Mare! Wat een mooie naam voor een schrijfster. :nod:

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mare, welkom op de site van SOL en aan boord van mijn Fokker Fellowship. Ik hou van mensen die in hun uppie schrijven en van hun vrijheid houden. Dus straaljagerpiloot worden. Maar zolang je dat nog niet bent vlieg ik je overal heen waar je maar wilt. Als zeer gewaardeerd forumlid vlieg je 1e klas, laat me weten wat je wensen zijn. ‘So fasten your seatbelts, ready for take off.’