Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Runaway

Mijn nick is Runaway, mijn naam is Runa en jullie kennen me wel. Ik dacht ach, laat ik mij hier ook eens 'officieel' profileren. Ik ben 25 en sinds kerstmis 2007/2008 heb ik de pen weer opgepakt. Vroeger schreef ik ook veel. Op de lagere school werden mijn gedichtjes steevast 'gepubliceerd' in het schoolkrantje, gebruikt als nieuwjaarsbrieven en schoolaankondigingen, en was ik vaste toneelschrijver van dienst. Ik werd dat nooit beu. In het middelbaar was de interesse voor mijn schrijfsels een stuk kleiner en schreef ik mijn (voornamelijk gedichten) in een geheim schrift die ik 't Spouwkot' noemde. Spouwen is hier een dialectwoord voor overgeven maar is ook die ruimte tussen twee rijen bakstenen die als isolatie dient. Het was een beetje een balorige ingeving maar achteraf heel toepasselijk gebleken: het is moeilijk om die puberale krabbels terug te lezen zonder kokhalzen, maar ze hebben toen wel als buffer gediend om de harde wereld aan te kunnen. Na een tijdje ben ik grafische kunsten gaan studeren en werd 'het woord' even vervangen door 'de visie'. Maar dat duurde niet lang. Ik leerde mijn vriend (nu man) kennen en met hem het internet en de online schrijfsites. Leuk, maar mijn motivatie verdween snel. Ik ontdekte dat de meeste schrijfsites in een van de volgende categorieen kn worden onderverdeeld: - Sites waar je gewoon afgekraakt werd omdat je niet bij 'de bekende kern' hoorde, en waar iedereen elkaar gewoon afkate. - Sites waar iedereen verzandde in trieste poeziegedichtjes en waar je wel twintig ononderbouwde ohwatmooi's als kritiek kreeg. Ik knapte er zo op af dat ik het schrijven opgaf en me volledig op mijn studies stortte. Niet veel later was ik afgestudeerd, zwanger, begon ik te werken, verhuisden we, beviel ik, was ik thuisblijfmama en deed ik grafisch werk in de avonduren, werd ik opnieuw zwanger en verhuisden we opnieuw en toen was het kerstmis 2007/2008. Ik kreeg plots weer zin en (her)begon aan een verhaal dat ik op mijn 14 begonnen was. Het Kattekind. Een fantasyverhaal. Op zoek naar wat zinnige informatie kwam ik zinniger zinnen tegen. Twee weken voor de marathon. Ik deed mee en nu... heb ik twee verhalen waar ik aan werk, Kattekind en Anemochorie, mijn marathonverhaal, heb ik een verhaal ingestuurd voor de Elle wedstrijd en werk ik aan een verhaal voor SLAU en het SO Bomenboek. Het schrijven vervolmaakt me. Dus als je tot hier geraakt bent (mijn introductie werd wel erg lang): Bedankt dat ik er ook bij mag.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Runa Ja kritiek is niet erg als het maar eerlijke meningen zijn en geen afkrakers. Nou eerlijk zijn ze hier echt wel al heb ik hier ook pas enkele weken ervaring. Maar ik voel me hier thuis en hoop dat ook jij het hier naar je zin hebt. Welkom Runa (Runaway) Hartelijke groeten van, Roos van den bergh http://i35.tinypic.com/2e6g94w.gif

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Runaway, laat ik nu toch denken dat jij hier ook bivakkeerde! Dat dacht ik dus helemaal fout en daarom heet ik je van harte welkom. Dit forum is anders dan ZZ, maar net zo fijn. Struin maar lekker rond en geniet. Hierbij een Pluisebollegroet.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Tuurlijk mag jij erbij, Runa! Welkom, ook al ben je er al aardig lang :) Btw ben je nu nog zwanger of heb je nu 2 kinderen? Dat schreef je niet, ook al was je intro zo lang :P (en niet saai)

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb nu twee kinderen, was me al opgevallen dat ik dat er niet had bijgezet :) Een meisje van 3, en een jongentje van 15 maanden. Bedankt voor het warme welkom iedereen!