Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Kyra Moor

Hoi allemaal! :D Ik kom al een tijdje op SO, dus werd tijd om me aan te melden en voor te stellen. Ik heet Miranda, 23 jaar, en ben dol op lezen en schrijven. Mijn favoriete genre is Fantasy. Ben sinds kort weer met een idee aan de slag gegaan, dus misschien binnenkort iets bij proeflezen? Heb ook een kort verhaal ingestuurd bij ikvertel.nl waarvan de beste verhalen volgend jaar in boekvorm worden uitgegeven, dus wie weet... :rolleyes: Ben meer een lezer dan een prater, dus zal denk ik niet zo snel reageren. Maar lezen doe ik wel bijna alles :nod: Groetjes

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Kyra (eh...Miranda). Meer een lezer dan een prater dus? Misschien dat je je over een tijdje wat vrijer voelt om te reageren, daar snakken we namelijk naar: mensen die commentaar vragen én ook willen geven. Hoe klein je bijdrage ook is, het wordt (mits in tactische vorme gegoten) altijd gewaardeerd. Gelukkig hoef je hier geen prater te zijn, maar een schrijver :D. En dus ben ik erg benieuwd naar jouw Fantasybrein. Ook ik heb trouwens aan Ikvertel.nl meegedaan (meerdere verhalen) Welk verhaal is van jou? Veel plezier hier en nogmaals van harte welkom! Groetjessss

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Daantie, heb net mijn beste beentje voor gezet en een reactie bij Research geplaatst :D Mijn verhaal heet "Redder in nood", overigens geen fantasy dit keer ;) Ik weet niet of ik linkjes mag plaatsen? maar hij staat hier: http://www.ikvertel.nl/tableaux/index.php?introme…
Ha, ha, grappig, dit verhaal had ik al gelezen en ik vond het zeker spannend, hoewel het wel echt een fragment was. Goede stijl! Ik heb er toevallig ook 1 op de 14e ingestuurd -Brandende lippen- maar eentje die ik eerder op heb gestuurd -Beeldige Polly- dicht ik meer kansen toe, we zullen afwachten :) . En ja, je mag linkjes plaatsen :p . Groetjesss

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Kyra Moor, welkom op de site van SOL en aan boord van mijn Fokker Fellowship. Ik vlieg je overal heen waar je maar wilt. Als zeer gewaardeerd forumlid vliegt u 1e klas, laat me weten wat uw wensen zijn. ‘So fasten your seatbelts, ready for take off.’

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha, ha, grappig, dit verhaal had ik al gelezen en ik vond het zeker spannend, hoewel het wel echt een fragment was. Goede stijl! Ik heb er toevallig ook 1 op de 14e ingestuurd -Brandende lippen- maar eentje die ik eerder op heb gestuurd -Beeldige Polly- dicht ik meer kansen toe, we zullen afwachten :) . En ja, je mag linkjes plaatsen :p . Groetjesss
Die van de brandende lippen had ik ook al gelezen vandaag toevallig, en ook reactie gegeven, maar die stond er nog niet bij zag ik. Vond het een erg goed verhaal! Beeldige Polly zal ik binnenkort ook eens lezen, ben benieuwd :) @fellowship: ik voel me vereerd dat ik in jouw vliegtuig mag zitten, mijn dank is groot :D

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
nav: de Fokker - Laat wel weten wat je wensen zijn, moet je gebruik van maken. Maakt er meteen een topavondje van :D

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Kyra Moor, van harte welkom. Ik ben geen hoogvlieger om in de stijl van Fellowship te blijven. Schrijven is een hobby die mij al heel lang bezig houdt. Ik wens jou ook veel lees- en schrijfplezier toe.

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
[quote=Kyra Moor]
Ha, ha, grappig, dit verhaal had ik al gelezen en ik vond het zeker spannend, hoewel het wel echt een fragment was. Goede stijl! Ik heb er toevallig ook 1 op de 14e ingestuurd -Brandende lippen- maar eentje die ik eerder op heb gestuurd -Beeldige Polly- dicht ik meer kansen toe, we zullen afwachten :) . En ja, je mag linkjes plaatsen :p . Groetjesss
Die van de brandende lippen had ik ook al gelezen vandaag toevallig, en ook reactie gegeven, maar die stond er nog niet bij zag ik. Vond het een erg goed verhaal! Beeldige Polly zal ik binnenkort ook eens lezen, ben benieuwd :) Hoi, hoi, dus je hebt een reactie gegeven? Staat er idd. niet op, maar ik meen me te herinneren dat ik ook wel eens gereageerd heb op e.e.a. op Ikvertel en dat de sterren ook niet werden toegekend. Het waarom weet ik niet. Meestal waardeer ik alleen verhalen die me diep raken, maar omdat je de moeite hebt genomen het mijne te waarderen ga ik een eerlijke (anders heeft het geen zin, toch?) waardering aan jouw verhaaltje toekennen. Wij SOL-lers moeten elkaar voorthelpen, niet? :D . Zoals je ziet: het kan hier een gezellige bende zijn tussen alle serieuze zaken heen. Je ziet mijn reactie tegemoet :P . Groetjessss D.

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Waus + Ludo + BobB.: bedankt voor jullie welkom! dankzij al jullie reacties voel ik me hier al aardig thuis :D @ Daantie: Wij SOL-lers moeten elkaar zeker voorthelpen ;) mijn reactie staat nu wel op Ikvertel.nl zie ik... Van het weekend, als ik een fris hoofd heb (na het werken ben ik altijd beetje duf, zit de hele dag achter een pc :confused: ), zal ik je andere twee verhalen lezen. Ben vooral erg nieuwsgierig naar Beeldige Polly, dus wil het wel volledig in me op kunnen nemen :) Ik heb trouwens besloten ook een verhaal te gaan schrijven voor de 4e instuur fase, en daarin jouw opmerking over dat het meer een fragment was mee te nemen. Eens kijken of ik nu een goed afsluitend verhaal kan maken... ben meer van de hele lange verhalen, dus voor mij is dat best een uitdaging. Best kans dat ik dus een stukje moet plaatsen bij "proeflezen" :rolleyes: ik zie je reactie op ikvertel tegemoet (en schroom niet om te vertellen wat niet goed is, leer ik alleen maar van :) )

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Jascha + Daantie: zie dat jullie beiden een reactie bij Ikvertel hebben geplaatst, dank :) Jascha - Ik ben dol op ik-vorm en t.t. :nod: die gebruik ik bijna altijd met schrijven. Probeer me dan ook echt in de hoofdpersoon in te leven, heel uitdagend vind ik dat, maar ook erg leuk om te doen :) Nee, gelukkig geen waargebeurd verhaal. Ben echter wel velen jaren op de middelbare school gepest (met woorden), en heb ooit wel eens zo'n pestkop in een hele kwade bui tegen de kluisjes aangedrukt... die heeft me daarna in ieder geval nooit meer lastig gevallen :o Daantie - In mijn hoofd is Jimmy de beste vriend van Morgan. Zoals eerder verklaard ben ik meer van de lange verhalen, dus in mijn volgende korte verhaal zal ik erop proberen te letten dat het duidelijk is voor de lezer wie alle personen zijn. Bedankt voor de feedback, hier kan ik wel wat mee :D

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Waus + Ludo + BobB.: bedankt voor jullie welkom! dankzij al jullie reacties voel ik me hier al aardig thuis :D @ Daantie: Wij SOL-lers moeten elkaar zeker voorthelpen ;) mijn reactie staat nu wel op Ikvertel.nl zie ik... Van het weekend, als ik een fris hoofd heb (na het werken ben ik altijd beetje duf, zit de hele dag achter een pc :confused: ), zal ik je andere twee verhalen lezen. Ben vooral erg nieuwsgierig naar Beeldige Polly, dus wil het wel volledig in me op kunnen nemen :) Ik heb trouwens besloten ook een verhaal te gaan schrijven voor de 4e instuur fase, en daarin jouw opmerking over dat het meer een fragment was mee te nemen. Eens kijken of ik nu een goed afsluitend verhaal kan maken... ben meer van de hele lange verhalen, dus voor mij is dat best een uitdaging. Best kans dat ik dus een stukje moet plaatsen bij "proeflezen" :rolleyes: ik zie je reactie op ikvertel tegemoet (en schroom niet om te vertellen wat niet goed is, leer ik alleen maar van :) )
Mijn reactie staat erop onder Daniëlle :P en dank voor de jouwe, staat altijd goed als je een paar sterren te pakken hebt :) :) :) en idd. dat foutje zag ik ook pas toen het erop stond. Irritant! Sla 'Verslaafd' trouwens maar over. Pure tijdverspilling want tenenkrommend, maar toen vond ik het nog heel mooi dat het op de site stond. Als ik het nu lees denk ik: verwijderen maar! Groetjessss

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha, ik ken het. Soms schrijf iets en is dat helemaal geweldig, tot je het een half jaar later terugleest.. :\\ Ik zal hem overslaan ;)