Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Mag ik mij even voorstellen? - Cassie

Goedenavond, ik ben al een tijdje aan het meelezen en het werd tijd dat ik me ook daadwerkelijk ging aanmelden. Ik ben zelf op het moment geen schrijver, maar het is altijd mijn droom geweest om ooit een boek te schrijven. Ik ben dol op lezen en verslind tientallen boeken per jaar. Professioneel schrijver zal er waarschijnlijk nooit inzitten, maar dat houd mij niet tegen om voor mijn eigen plezier te schrijven. Ik had vroeger veel fantasie en schreef dan geregeld kleine verhaaltjes. Helaas is deze creativiteit een beetje weggezakt door de drukke periode van de middelbare school en de honderden (nogal droge) boeken die ik moet lezen voor mijn studie rechten. Ik wil het toch weer een keer oppakken en zodoende ben ik hier terechtgekomen. Ik kan veel van uw aller wijsheid gebruiken en kom veel interessante tips tegen. Als iemand verder nog vragen heeft, stel die gerust! Met vriendelijke groet, Cassie

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heey Cassie, Welkom op het forum! Leuk dat je je aangemeldt hebt. Schrijven als hobby is toch net zo leuk als beroepsschrijver? Na die droge boeken wordt het idd tijd om eens een sappig verhaal te schrijven om het te compenseren :P Ik zie een stukje van je verhaal graag tegemoet in 'Proeflezen'...

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank jullie wel! Ik ben nog niet begonnen, moet even een rustig moment vinden om mijn hoofd leeg te maken (niet geheel leeg uiteraard.)

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Cassie, welkom op de site van SOL en aan boord van mijn Fokker Fellowship. Ik vlieg je overal heen waar je maar wilt. Als zeer gewaardeerd forumlid vlieg je 1e klas, laat me weten wat je wensen zijn. ‘So fasten your seatbelts, ready for take off.’