Er was eens... - Corina
... ik!
En ik ben Corina, eind twintig, woonachtig in Amsterdam. Ik lees graag, voornamelijk Engelstalig (Douglas Adams, Keith deCandido, Haruki Murakami). Schrijven is een haat-liefde begrip voor mij. Van de ene kant schrijf ik graag, korte verhaaltjes van me staan op een e-zine van een vriend van me, ik schrijf reviews/interviews/festivalverslagen/specials voor een van de grootste Nederlandse (jongeren) websites van Nederland... maar het schrijven van een lang verhaal (een boek wellicht zelfs?), dat lukt me maar niet. Ik kom wel op een setting, op personages en heb een fantasie wereld vol met details... maar dat plot dat blijft maar zoek. Wat doen die karakters? Waar draait het verhaal om? Geen idee. Het lijkt alsof ik vooral een gevoel, een wereld, wil delen... maar dan zonder dat daar speciaal iets gebeurd. Een boswandeling zonder bermbrand. Met andere woorden... dodelijk saai voor de lezer. Bovendien schrijf ik het liefst in het Engels. Aangezien mijn interesse vooral ligt op het terrein van scifi en fantasy is dat misschien ook niet zo gek.
Maar goed, lang verhaal kort... ik ben hier om inspiratie op te doen, te ouwehoeren en in dit topic vooral om hallo te zeggen!
Hallo!
Hé Corina welkom! xas
Heey welkom! ach daar zijn we
Hallo Corina! Ik heb ook wel
Hoi Corina. Welkom. Zet even
Dank voor de welkom! En heb
Welkom Corina!
Welkom! Persoonlijk schrijf
Een goed geschreven zin
Welkom Corina. Het
hoi, Corina, Welkom hier!
Hallo Corina! geen plot, geen