Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Grote Maarten

Lectori Salutem! Ik ben Maarten, 24 jaar en ben sindskort weer gaan schrijven. Toen ik nog een kleine Maarten was, schreef ik al korte verhaaltjes voor school of uit mezelf. Inmiddels ben ik al een tijdje groot en heb zodoende zeker 10 jaar lang niks meer geschreven (althans niet vrijwillig). Tot ongeveer een maand geleden dan, toen ik plotseling een idee voor een verhaal in mijn hoofd kreeg, wat ik gewoon op moest schrijven. Hoofdstuk een is nu bijna klaar. Ik merk dat ik nog in moet komen en daarom doe ik tussendoor interessante schrijfoefeningen die ik op internet vind. Ik ben een enthousiast tekenaar/schilder en muzikant, maar heb gemerkt dat ik daar niet altijd mijn gehele ei in kwijt kan. In mijn verhaal en ook korte stukjes tekst kan ik nu ideeen en fantasieen kwijt die anders door mijn hoofd zouden blijven spoken. Dit voelt erg goed :) Ik heb al even rondgekeken op dit forum en het lijkt me een goede plek om inspiratie en motivatie te vinden, of gewoon slap te ouwehoeren. Bij deze mijn eerste bijdrage daaraan. Gegroet en dank voor uw aandacht.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Welkom Grote Maarten. Inspiratie, motivatie en geouwehoor is er genoeg te vinden. Veel plezier.

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
We hebben in ieder geval de voorkeur voor dezelfde korte verhalen schrijvers (Carmiggelt, Van Kooten) al in het gemeen. Welkom!

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Alles wat je zoekt is hier inderdaad te vinden, de eerste 2 in overvloed en de 3e voor de meesten onder ons ook. Wat voor muziek maak je?

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik speel electrische en akoestische gitaar. Vooral blues, rock en klassiek. Oja en metal en surf... vanalles eigenlijk, ik kan niet kiezen. Vaak speel ik iets van Buckethead of The Ventures, maar ook gewoon lekker de 12 bar blues.

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Klinkt goed Maarten, ik speel zelf piano en incidenteel gitaar vandaar, ben je toevallig ook in de gelukkige omstandigheid liedteksten te schrijven? een paar goede liedjesschrijvers kan dit forum nog wel gebruiken!

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb een paar rock/blues nummers geschreven, maar tot nu toe alleen de muziek. Ik zou daarop wellicht teksten kunnen maken, gezien ze vooral 12 bar formaat zijn en dat een relatief makkelijke structuur is om tekst op te maken. Ik moet dan natuurlijk wel een idee voor de tekst hebben. Misschien op basis van een verhaal(tje) van iemand hier? Wie weet bedenk ik binnenkort zelf wel wat.

Lid sinds

14 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Grote Maarten! Een creatieve bezige bij zo te horen. Succes met schrijven!

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben een enthousiast tekenaar/schilder en muzikant, maar heb gemerkt dat ik daar niet altijd mijn gehele ei in kwijt kan. In mijn verhaal en ook korte stukjes tekst kan ik nu ideeen en fantasieen kwijt die anders door mijn hoofd zouden blijven spoken. Dit voelt erg goed :)
leuk dat je dat zegt: ik teken zelf ook in de vorm van gebouwen en heb stripboekjes getekend en zit in een bandje, en ik heb van jaren tekenervaring en inspiratie nu een verhaal gevormd waarin ik al die stukjes gebruik.

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Twee meter zestien :D Nee hoor, meer in de buurt van de een meter negentig. :o Niet heel groot dus, maar er is ook een Kleine Maarten. Ik schat dat die rond de een meter zeventig is.

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
1.95? da's niet duur! Klein maar fijn he met mijn miezerige 1.92 Wacht, na een inspectie van mijn paspoort blijk ik toch 1.95 te zijn! Als ik bij het gemeentehuis 1.85 had gezegd, hadden ze het waarschijnlijk ook opgeschreven. Volgende keer gaan we voor de 1.96! (late groeispurt)

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom op de site van SOL en aan boord van mijn Fokker Fellowship. Ik vlieg je overal heen waar je maar wilt. Als zeer gewaardeerd forumlid vliegt u 1e klas en i.v.m.uw grote Maarten heb ik een dubbele stoel voor je gereserveerd. Laat me weten wat uw wensen zijn. ‘So fasten your seatbelts, ready for take off.’